Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 7. децембар 2017.

Noviteti sa sajta Rosegal #3

Ćao,drage moje!
Danas sam tu sa još jednim novitetima i ovoga puta radi se o novitetima sa sajta Rosegal.
Na sajtu imate ogroman izbor novogodišnje dekoracije,pa obavezno pogledajte.
Ja sam ovoga puta poručila jedan par patika,stazu i podlogu za fotografisanje.

 Hi, my dear!

Today I'm here with another novelty and this time it's about the news from the Rosegal site.
On the site you have a huge selection of New Year's decoration, so be sure to look.
This time I ordered one pair of shoes, a track and a photographic footprint.


                                                Embroidery Faux Leather Athletic Shoes

Ove patike sam poručila kao opciju za nošenje od kuće do škole,ali mi se jako dopadaju,odlično se kombinuju i prelepo izgledaju kada se obuju. Pa,iz tog razloga sam ih ipak ubacila za neke specijalne prilike. Patike za svaki dan ipak moram ponovo poručiti.
Na sajtu nisu izgledale kvalitetno,ali kada su mi stigle promenila sam mišljenje.
Izrađene su od kvalitetnog materijala i imaju ružu kao jedini detalj. Moram da napomenem da su vezeni motivi apsolutni hit ove godine.

 I ordered these sneakers as an option to wear from home to school, but I like them very well, they combine perfectly and look beautiful when they are dressed. Well, for that reason, I put them on some special occasions. I still have to re-order the shoes for every day.
They did not look good on the site, but when I arrived, I changed my mind.
They are made of quality materials and have a rose as the only detail. I must note that embroidered motifs are an absolute hit this year.




Bile su i u beloj boji,ali ih trenutno nema na stanju.
Ja sam ove patike poručila u broju 39 i baš su mi knap i mislim da sam ih ipak trebala poručiti za broj veće.
Ali,bez obzira na to,jako sam zadovoljna ovim modelom.

 They were also in white, but they are not in a state at the moment.
I gave these shoes to number 39 and I'm just a hooker, and I think I should have told them the number of the bigger one.
But, no matter what, I am very satisfied with this model.


                                             Antislip Retro Plank Floral Home Decor Area Rug

Sledeće što sam poručila je staza. Već sam sa ovog sajta poručivala staze i jako sam zadovoljna,pa sam zbog toga uzela i ovu. Uzela sam je prvenstveno da mi bude pozadina za fotografisanje i moram priznati da jako lepo izgleda kada fotografišem na njoj. Ja sam izabrala stazu najmanjih dimenzija,a dostupna je i u još 3 veličine.

 The next thing I told her was the path. I've already ordered the tracks from this site and I am very satisfied, so I took this too. I took it primarily to be my background for photography, and I must admit that it looks very nice when I photograph it. I chose the track of the smallest dimension, and it is also available in 3 more sizes.
                                          Waterproof Brook Grove Pattern Wall Hanging Tapestry

 I poslednje što sam poručila je platno za fotografisanje. Kako dolazi hladno vreme,sve teže mi je da pronađem odgovarajuće pozadine za fotografisanje. Iz tog razloga sam poručila ovo platno. Plašila sam se kakvo je,da li će mi odgovarati,počev od dimenzija pa do samog materijala. Ali,nisam imala razloga za brigu.
Poručila sam platno najvećih dimenzija i skroz mi odgovara za jedan zid. Materijal je veoma dobar,ne pegla se,a pritom se ne gužva.
Već sam fotografisala predmete ispred njega i jako lepo izgleda. Sve preporuke za ovo platno.
Na sajtu imate još dezena,pa svakako bih vam preporučila da pogledate.

 And the last thing I ordered was a canvas for photography. Since the cold weather is coming, it's all the more difficult for me to find the appropriate background for photography. For this reason, I ordered this canvas. I was afraid of what it was, whether it would suit me, starting from the dimensions to the material itself. But I had no reason to worry.
I ordered the canvas of the largest sizes and it is completely suitable for one wall. The material is very good, it does not stir, and it does not crowd.
I've already photographed objects in front of him and look very nice. All recommendations for this canvas.
You have more tweaks on the site, so I would definitely recommend you take a look.





Kako vam se dopada moj izbor? Da li ste poručivale sa ovog sajta?

How do you like my choice? Did you order from this site?

6 коментара:

  1. Staza me je odusevila, i ja bih istu izabrala. Patike su preslatke bas po mom ukusu.

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj predivne stvari! Paticicama sam odusevljena, preslatke su!

    Malefica

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam se mnogo razmišljala da li da poručim ove patike jer mi nisu delovale ok na sajtu. Definitivno ću ih poručiti prvom prilikom.

    ОдговориИзбриши
  4. ja sam naručila bijele i definitivno treba naručivati veći broj

    ОдговориИзбриши
  5. Super stvari. Ja sam skoro malo rpetrazivala ta platna za fografisanje, ali nisam bas detaljno sve pogledala, to je odlicno sto si uzela.

    ОдговориИзбриши