Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 17. децембар 2017.

VZK Micelarna voda

Ćao,drage moje!
Danas za vas imam jedan tekst vezan za negu lica.
Naša koža sa dolaskom zime i hladnog vremena zahteva dodatnu negu i hidrataciju,posebno ako je vaša koža lica suva i osetljiva.
Moram da priznam da je ovo period kada moje lice prosto divlja. Od razno raznih bubuljica,crvenila, pa sve do neprijatnog zatezanja i perutanja. U zadnje vreme,probala sam dosta krema za lice,ali mi ni jedna nije odgovarala. Zbog toga,vratila sam se Veoma Zdravoj Kremi za hidrataciju lica.O njoj sam vam pisala ovde.
Kada sam je kupovala u Lilly drogeriji odlučila sam da probam i micelarnu vodu iz iste linije.


Micelarna voda predstavlja efikasno sredstvo za čišćenje kože,skidanje čminke i tonik u jednom preparatu.Blaga formula,bez alkohola,boje i parabena deluje umirujuće na kožu i obezbeđuje optimalnu hidrataciju. IZVOR
 
 
 
VZK Micelarna voda dolazi u jednostavnom pakovanju od 200ml. Sama micelarna voda je bez boje i blagog je mirisa,kako i sam proizvođač kaže.Namenjena je svim tipovima kože. Na poleđini proizvoda napisan je sastav proizvoda,tako da među njima nećete naći paraben i alkohol. Prema tome,možete slobodno koristiti ovu micelarnu vodu bez bojazni da će vam izazvati iritacije.
 
 
Jedina mana ovog proizvoda je sam otvor proizvoda. Previše je veliki,pa u početku dok ne naviknete,može vam se dogoditi da izađe više proizvoda od onog koliko vama treba.
 

VZK micelarnu vodu koristim ujutru i uveče i koža mi se dosta smirila. Nema više perutanja i crvenila,kao i neprijatnog zatezanja. Jako je dobra kada je čišćenje kože u pitanju,ali kako je veoma blaga neće vam baš najbolje ukloniti šminku sa lica,pa zbog toga morate koristiti dodatni proizvod. Međutim,što se tiče nege tu nemam nikakvu zamerku. U kombinaciji sa kremom iz iste kolekcije daje jako dobre rezultate i ne nameravam da ih menjam,bar dok ne prođe ovo hladno vreme.
 
 
Cena ovog proizvoda je 319din i možete ga pronaći u svim Lilly drogerijama.
 
 

2 коментара:

  1. Nisam je koristila al sam čula da je dobra. VZK su super proizvodi a povoljni.

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi puta čujem za ovu kozmetičku marku i zaista mi je bilo uživanje čitati, kao i saznati nešto novo. Hvala ti što si podijelila sa nama svoje iskustvo sa ovim proizvodom ^_^

    ОдговориИзбриши