Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 23. децембар 2017.

Golden Rose WOW! Nail Color

Lakiranje noktiju za mene pretstavlja pravi mali ritual. Mojih pet minuta. Zaista uživam u tome i mislim da svaka žena treba da ima lepe i uredne nokte.Obožavam Golden Rose i njihovu kolekciju Rich Color i tek sada sam probala i njihovu drugu kolekciju pod nazivom WOW. Kao što već sigurno znate,ovu kolekciju odlikuju mala slatka mini pakovanja. U ovoj kolekciji imate izbor od čak 101 nijanse boja,a ja sam ovoga puta kupila dve nijanse u brojevima 57 i 47. Nijansa u broju 57 je moj favorit,nijansa u koju sam se zaljubila pri prvom mazanju i danas ću vam je i pretstaviti.



Da krenemo prvo od pakovanja,lak je smešten u malu bočicu u kojoj imate 6ml. Samim tim što je pakovanje malo,zauzeće nam puno manje mesta u neseseru,a i brže će se potrošiti,pa ćemo moći da isprobamo i druge nijanse. Ovo će se veoma svideti devojkama koje ne vole da gomilaju lakove za nokte i koje  nove lakove kupuju tek kada potroše stari.Četkica je široka i omogućava nanošenje laka u dva poteza. Nema dodatnih dlačica koje štrče sa strane,pa nam tako omogućava i precizno nanošenje.


Nijansa u broju 57 je prava praznična nijansa.Tamno crvene boje sa sitnim šimerom i zlantnim šljokicama u sebi. Daje noktima predivan sjaj. Sa dva sloja imaćete punu boju kao iz bočice.

Jako brzo se suši što je za mene,kao jednu mamu sa malim detetom veoma bitno. Uz njega koristim Golden Rose Top Coat i nokti prelepo izgledaju. Dugotrajna boja koja se ne krza i na noktima traje i do 7 dana.

 Jako sam zadovoljna ovim mališanom,ispunjava sve karakteristike dobrog laka za nokte. Slobodno može da stane rame uz rame sa dosta skupljim lakovima. Za cenu od 89dinara,koliko košta ovaj lak,dobijate odličan proizvod.

Golden Rose WOW kolekciju lakova za nokte možete pronaći u svim Lilly drogerijama,kao i u ostalim prodajnim mestima na kojima ima Golden Rose štand.

        *****Da li ste probale Golden Rose WOW lakove? Imate li svog favorita?*****

6 коментара:

  1. Obožavam Golden Rose lakove, imala sam dva Wow laka ali sam ih potrosila i zaboravila sam koje su nijanse bile. Imam i Ice chicbi još par različitih. Tvoja boja laka je fenomenalna.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ne mažem lakove jer stavljam gel, ali moram ga nabaviti za čerkicu. Boja je fenomenalna, prava novogodišnja!
    Super post draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Trenutno ne mažem nokte jer nije dobro u trudnoći mazati (najgora hemija, sve prolazi do bebe),ali probala sam dve nijanse (još prošle godine).Jedna je nežno roza i grozno se nanosi,treba ti bar 3 sloja da na nešto liči i 100 godina da se osuši. Znači propast.Druga nijansa je tamno ljubičasta,bolje se nanosi,ali je problem što kada dođeš do polovine bočice jedva možeš da dohvatiš lak i dok se tako mučiš da namažeš to se na tamnoj nijansi vidi.
    Tako da džabe što je jeftino kada nije praktično.
    Neka malo produže četkicu i biće bolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što imaš loše iskustvo. 😞 Ja za sada imam dve nijanse i obe su tamnije i sa dva sloja imaju potpunu boju. A i brzo se oduše. Možda su menjali nešto u formuli. Što se tiče četkice,još uvek nisam stigla do polovine laka,videćemo. Za sada mi se svidja. Ja volim te njihove četkice,jer su široke i precizne.

      Избриши