Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 15. децембар 2017.

Banggood haul

Ćao,drage moje!
Za danas imam za vas haul sa jednog novog sajta. Radi se o sajtu Banggood.
Ovo je prvi put da poručujem sa ovog sajta. Poručila sam dve stavke i na isporuku sam čekala oko dva meseca. Nisam platila carinu i stvari su mi stigle u dva paketa.
Ovoga puta,poručila sam novčanik i presu za kosu.

Hi, my dear! 
For today I have a haul for you from a new site. It's about Banggood.
This is the first time I've been posting this site. I ordered two items and I waited about two months on delivery. I did not pay customs and things came to me in two packages.
This time, I ordered a wallet and a hair press.


                                           https://goo.gl/MoKA8X

Ovo je prvi put da poručujem peglu sa kosu ili neki drugi uređaj sa kineskih sajtova i bila sam jako skeptična. Kada mi je stigla,izgledala mi je jako mala i zaista sam mislila da ništa neće napraviti sa mojom kosom. Međutim,kada je došao red na isprobavanje,veoma pozitivno me je iznenadila.  Pravi prelepe talase koji na mojoj ekstremno masnoj kosi stoje više od dva dana što je zaista fantastično. Uz ovaj uređaj imam savršenu frizuru i jako mi se dopada. Na sajtu je dostupna u dve boje,pink i beloj. Njena cena je 14$. Nije previše jaka,pa vam neće spaliti kosu,a opet je dovoljna da uradi svoj posao.
Zaista,prezadovoljna sam ovom peglom za kosu.

 This is the first time I've ordered a hair iron or some other device from sites and I was very skeptical. When she arrived, she looked very young and I really thought she would not do anything with my hair. However, when it came to testing, it surprised me very positively. Real beautiful waves that on my extreme fat hair stand for more than two days which is really fantastic. With this device I have the perfect hairstyle and I really like it. The site is available in two colors, pink and white. Her price is $ 14. It's not too strong, so it will not burn your hair, but it's still enough to do your job.
Indeed, I am very satisfied with this hair iron.







Sledeće što sam poručila je novčanik. Moram priznati da je novčanik jedina stvar za koju jako teško izdvajam novac. Zbog toga sam se i odlučila da ga poručim.

 The next thing I ordered was a wallet. I have to admit that the wallet is the only thing that I can hardly lend money. That's why I decided to tell him.

                                                            https://goo.gl/64V9dN

 Na ovom sajtu imate jako veliki izbor novčanika,ali je mana što se brzo rasprodaju. Dopalo mi se još par modela,ali kako bih se uklopila u budžet,poručila sam ovaj. Na sajtu,bio je dostupan u još boja,ali sada kada sam pogledala,dostupan je samo u crvenoj,sve ostale boje su rasprodate.
Novčanik je lep. Kada se otvori,sa jedne strane imate deo za kartice,a sa druge strane dve pregrade za papirni novac i jednu za kovanice. Sve u svemu,poslužiće mi.

 On this site you have a very large selection of wallets, but it is a disadvantage that they are quickly sold out. I liked a few more models, but in order to fit into the budget, I said this. On the site, it was available in more colors, but now when I look, it's only available in red, all the other colors are sold out.
The wallet is beautiful. When it opens, on the one hand you have a card part, and on the other hand two paper money barriers and one for coins. All in all, it will serve me.





Zadovoljna sam ovom kupovinom,ako izuzmemo vreme isporuke. Pegla za kosu je odlična i imate sve preporuke za kupovinu.
Ono što još moram da napomenem,na saitu imate veliki izbor stvari za negu i lepotu koje možete videti na ovom linku:  https://goo.gl/Gnwixb  kao i veliki izbor obuće i torbi: https://goo.gl/4pm9so.
 
 
I am satisfied with this purchase, if we exclude the delivery time. Hair dryer is great and you have all the recommendations for shopping.

What I still have to say is that you have a great selection of care and beauty treatments on this link: 
https://goo.gl/Gnwixb as well as a wide selection of shoes and bags: https://goo.gl/4pm9so .

10 коментара:

  1. Oduševila me tvoja kosa! Pegla je stvarno fantastična, ovakva jedna bi mi dobrodošla, ionako više neznam sta cu sa kosom. Novčanik je sladak, sviđa mi se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,puno draga Jelena! Pegla je zaista dobra,super napravi talase i da kosi volumen.

      Избриши
  2. Presa stvarno obro radi svoj posao,a i novčanik ti je sladak.
    S obzirom da je bez carine odlično si prošla. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jako ljep novčanik. Baš mi se sviđa. I kosa ti je jako dobro ispala uz pomoć te pegle.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako ljep novčanik. Baš mi ss sviđa. I kosa ti je jako dobro ispala uz pomoć te pegle ❤❤

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicno ti je ispala frizura. Ja 15 godina imam peglu za kosu kupljenu kod "nasih"kineza, I Odlicno radi. Verujem da ce ti ova dugo trajati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,draga Marija. I ja sam sigurna da će dugo trajati,jer je jako kvalitetna.

      Избриши
  6. Mmm, dopada mi se ova figaro/peglica :)
    Zaista ima odličan efekat.
    Ranije sam poručivala sa njihovog sajta i stvarno sam zatovoljna uslugom i kvalitetom ^_^

    ОдговориИзбриши