Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 20. децембар 2017.

Savršena zimska jakna

Sutra nam zima i kalendarski stiže. Možda niste znali,ali zima je moje omiljeno godišnje doba. Obožavam sneg,pahulje,novogodišnje praznike i sve ostalo što zima sa sobom donosi. Kako nam je uveliko stiglo i hladno vreme,a prošao je period nošenja tankih jakni od eko kože krenula sam u potragu za jednom pravom zimskom jaknom.
Jednu takvu sam pronašla na sajtu Rosegal. U pitanju je popularna parka jakna. Bila je dostupna u dve boje,svetlo plavoj i zelenoj. Osim što je kod zelene jakne,krzno koje ide oko kape bilo bele boje,pa sam iz tog razloga odlučila da uzmem svetlo plavu.

 Tomorrow's winter and calendar come. Maybe you did not know, but winter is my favorite season. I love snow, snowflakes, New Year's holidays and everything else that brings with it winter. As our cold weather arrived, and the wearing period of thin jackets of eco leather passed, I started looking for a real winter jacket.
I found one like that on the Rosegal website. It's a popular jacket park. It was available in two colors, bright blue and green. Except for the green jacket, the fur that goes around the cap is white, so for that reason I decided to take a light blue.





                                                       Fleece Lining Zipper Padded Coat 

Jakna je jako kvalitetno urađena i jako je topla. Slobodno u njoj možete da šetete u hladnim i snežnim danima bez bojazni da će vam biti hladno. Dugačka je do kolena i celom unutrašnjom stranom je,da kažem naložena. Oko kapuljače ima krzno koje možete skinuti. Sam materijal jakne je veoma lep i moderan.
Prala sam je u veš mašini sa sve krznom,na 30stepeni i ništa joj se nije dogodilo. Nije se izgužvala,a krzno je ostalo na svom mestu,ni jedna dlaka nije otpala što je veoma pohvalno. Takođe,poručila sam je u veličini xl,jer je zimska jakna i ispod nje može da ide deblji duks ili džemper i taman mi je.
Mnogo mi se sviđa i za cenu od 60$,koliko je koštala ova jakna,dobijate pravi kvalitet.
Ono što još moram da napomenem je to da mi je jakna stigla za 7 dana od poručivanja i nisam platila carinu.
Trenutno nije dostupna na sajtu,ali pogledajte,imaju još puno lepih modela.


 The jacket is very high quality and is very warm. Feel free to walk in the cold and snowy days without fear that you will be cold. It's long to the knee and the whole inside is to say loaded. The hood has a fur that you can take off. The jacket material itself is very beautiful and stylish.
I washed it in a washing machine with all the fur, at 30 degrees, and nothing happened to her. She did not get tired, and the fur remained in place, no hair fell off, which is very commendable. Also, I ordered it in size xl, because the winter jacket and below it can go thicker sweatshirt or sweater and it is dark to me.
I love it a lot, and for a price of $ 60, how much did this jacket cost you, you get real quality.
What else I have to say is that my jacket arrived in 7 days from the order and I did not pay the customs.
Currently not available on the site, but look, they have many more beautiful models.










Da li vam se sviđaju parka jakne? Kako vam se dopada ovaj model?
Do you like a jacket park? How do you like this model?

12 коментара:

  1. Ekstra, obožavam jakne sa krznom!

    ОдговориИзбриши
  2. lijepa je, volim i nosim taj tip jakne...moram se zaustaviti u njihovoj kupnji, nemam više mjesta u stanu

    ОдговориИзбриши
  3. Ovakve parke su zaista lepe, ali ja ih ne bih nosila jer mi se ne sviđaju kombinacije boja što je baš šteta. :)

    Blogmas 2017: Parisian Vibe | Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Rosegal ima super stvari! Odlično ti stoji jakna! :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши