Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 2. децембар 2017.

H&M Highlighter & Blush palette

Ćao,drage moje!
Danas vam donosim jedan make up post koji želim da napišem već duže vreme. Radi se o jednoj make up paleti koju sam još letos dobila od Milice sa bloga iammilitza.
Paleta je od brenda H&M i sastoji od dva highlightera i dva rumenila.


Dolazi u jako nepraktičnom pakovanju kada je reč o nošenju palete sa sobom.Pakovanje je napravljeno od kartona,a sami proizvodi su smeštenu u panove od plastike.Svaki pan sadrži po 4g proizvoda,što čini ukupno 16 g proizvoda.
Međutim, ono što dobijate u njemu čini da pakovanje postane skoz zanemarljivo.


U paleti dobijate dva rumenila,jedno je koralno,a drugo dusty rose.Moram da priznam da sam rumenila jako malo koristila,jer jedno mi je previše narandžasto,a drugo je blago i mislim da bi za plavuše bilo idealno.
Za razliku od rumenila,highlighteri su zvezde ovog posta i njih svakodnevno koristim.
Jedan highlighter je Light pink,a drugi Light beige.



Oba highlightera su veoma pigmentovana i sigurna sam da uz njih nećete proći nezapaženo.Malo se truse,ali to im nije mana. Veoma lepo izgledaju kada se nanesu i definitivno svakom make up-u daju dozu glamura.
Možete ih nanositi prstima za jači efekat,a možete i fen četkom koja je namenjena za nanošenje highlightra.
Zbog same pigmentacije,uz fen četku manje su šanse da preterate.


Kada god bih nosila highlightere iz ove palete svi bi me pitali šta to imam na licu. Definitivno su za jako kratak period postali moji omiljeni.Ako ste u potrazi za jako dobrim highlighterom,obavezno obratite pažnju na ovu paletu.


                               ***Da li koristite highlighter i imate li omiljeni?****

7 коментара: