Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 23. јануар 2017.

New in #2

Dragi moji,kako vam se prethodni new in post veoma dopao,odlučila sam da napišem još jedan,ali ovoga puta malo drugačiji.
Pored kozmetike,ovoga puta ću vam pokazati i druge ne kozmetičke proizvode koji su me oduševili,a mogu se kupiti i on line. Ako vas zanima šta je u pitanju,bacite pogled.




Mesec koji polako odmiče,ostao mi je u sećanju po prelistavanju on line butika. Od jednoh od njih dobila sam trenerku koju sam dugo merkala da kupim. Jako sam se plašila da ne promašim veličinu,ali moji strahovi su bili ne opravdani,jer sam ubola pravu.



Trenerka je u veličini L i sigurno ste je viđali po svim fb stranicama koje se bave prodajom trenerki.
Ja sam je dobila sa stranice Proizvodnja i veleprodaja trenerki Novi Pazar i prezadovoljna sam. Počev od ljudi koji vode stranicu,načinom pakovanja i slanja trenerke do samog izgleda trenerke. Čista desetka!


Materijal od koga je napravljena sama trenerka je jako prijatan i pri pranju ne pušta boju.

Sledeća stvar koju sam kupila,a da nije kozmetika,bio je ovaj džemper.


Ovaj prelepi džemper sam uzela u butiku O la la bm u Šabcu,ali ukoliko niste iz Šabca i okoline,ovaj butik možete naći na fb i ako vam se nešto dopadne možete poručiti i on line. Sigurna sam da ćete biti zadovoljni,jer su stvari iste kao na slici,a ljudi koji rade u butiku i uređuju samo stranicu su jako ljubazni i spremni da odgovore na sva pitanja.
Pored ove kombinacije boja,možete ga pronaći i u sivoj,beloj,žutoj i plavoj boji. Sama cena džempera je 1650din. Nije uopšte tanak,a kako u sebi ima vune čini ga da bude jako topao.
Meni se jako svideo i prvi put kada sam ga tražila bio je rasprodat,ali su kada im je stigao javili i ja sam brže bolje požurila po njega. Veličina je univerzalna i mislim da će svima odgovarati.
Sada ću vam pokazati kako meni stoji ovaj džemper,pa onda prelazimo na kozmetiku.






U ovom new in-u nema puno kozmetike,osim par stvari za koje mislim da će vam se dopasti.






U  Lilly je stigla nova kolekcija Ornel omekšivača,a ujedno su bili na sniženju,nisam odolela da ih ne kupim.
Znate i sami koliko volim Ornel omekčivač za veš,a kada sam vam pisala o njemu,dosta vas koji ste iz Bosne i Hrvatske mi je preporučilo omekšivače iz ove kolekcije,a kako još uvek nisu bili stigli kod nas,nisam mogla da ih kupim.


Radi se o kolekciji YOUST BE YOURSELF  i ja stigla su samo ove dve vrste Unique i Sensual,tako da vam ne mogu reći da li ih ima još. Do sada sam probala samo ovaj sa plavom etiketom Unique i mogu vam reći da prelepo mirišu. Cena za 2l na sniženju je bila 259din i mislim da još uvek traje to sniženje.

Ovog meseca sam potrošila Multiactiv micelarnu vodu,a Nuxe micelarne vode imam za još samo od prilike večeras,uzela sam i jednu micelarnu vodu.
Kako želim da isprobam različite micelarne,ovoga puta uzela sam Mixa micelarnu vodu.


Nisam je još uvek probala,tako da ako vi jeste,javite mi svoje utiske. Jako mi se dopala što je na pumpicu i cena joj je bila oko 320din za 200ml.

I za kraj sam vam ostavila jedan set koji nisam viđala kod nas.
Reč je o Dove Schone Momente setu.



Mislim da mi je Dove omiljeni brend kada je reč o kupkama. Obožavam njihove kupke,jer su jako kremaste,stvaraju bogatu penu i jako dobro neguju telo.
Ovaj set je smešten u limenu kutiju koja mene podseća na one limene kutije za kolače. U setu ima kupka od magnolije i pistaća od 250ml,lasion za telo od 400ml kao i dezodoranst.
Jako mi se dopada,jer mislim da je idealan za poklon,a i da stoji na polici u kupatilu,jer je unikatan.
Ovaj set mi je mama kupila,tako da ne znam koliko košta,ali sam na poleđini videla da pored njega postoje još dve verzije ovakvih kutija.

I to bi bilo to što se tiče ovog new in-a,nadam se da vam se dopalo što sam ubacila i odeću.

1 коментар: