Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 19. јануар 2017.

Farmasi Matt Lipstick (23)

Ukoliko me pratite,znate da volim i koristim Farmasi proizvode.
Pre par meseci,tačnije u oktobru,Farmasi je dobunio liniju matt ruževa za usne sa novih 6 nijansi.
Marija,moja madam Farmasi,znajući da ja volim nude i braon nijanse poslala mi je matt ruž u nijansi 23.


Jako sam se radovala jer je boja u katalogu bila zaista fantastična i jako mi se dopala.
Ruž dobijate u kartonskom pakovanju gde su jasno navedena kartakteristike i nijansa proizvoda.


Samo pakovanje ruža je matt crne boje. Slova se ne gule i poklopac se jako dobro zatvara,tako da ne morate da brinete o slučajnom otvaranju.
Kompanija Farmasi kaže da ovaj ruž sadrži vitamin E koji hidrira usne.
Kao što sam na početku rekla,ovaj ruž sam dobila još u oktobru i nikako nisam mogla da se odlučim da li mi se sviđa ili ne.
U jednom trenutku mi je super,do već sledeći put mi nije to to.
Ruž je jako dobro pigmentovan,malo je suvlji i teže se nanosi,ali kasnije nemate osećaj suvoće.
Jako sporo se troši i što se tiče postojanosti,izdržaće nekih 5-6h,ukoliko ne jedete i ne pijete. Ali u svakom momentu ga možete popraviti.
Ne mogu da budem skroz na čisto sa nijansom,jer mi je nekad braon,a nekad vuče na narandžasto.
Mislim da ima taj neki narandžasti-koralni pod ton koji se meni ne dopada.


Ova nijansa u katalogu deluje dosta svetije,zbog toga bih vam preporučila da pre kupovine ruževa,katalog pogledate na sajtu,jer mislim da su tamo nijanse dosta vernije prikazane.
Ovaj ruž ima sve afinitete dobrog ruža,ali mislim da sam ja pogrešila nijansu zbog toga sam ni tamo ni ovamo sa njim.
Ne mogu da kažem da prvo posežem za njim,a isto tako ne mogu da kažem da ga uopšte ne koristim.
Na slici ispod ću vam pokazati kako izgleda na mojim usnama.
I ne,nisam namrštena,ubilo me je svetlo. :)


****Da li ste probali neki od Farmasi matt ruževa za usne?****

2 коментара:

  1. Ivana draga, odlična recenzija. I ja sam veliki ljubitelj Farmasi kozmetike, tako da ni ne sumnjam u njihov kvalitet. Do sada sam probala samo njihov mat karmin u ljubičastoj boji i bila oduševljena reultatima. Interesantna stvar kod ovog tvog karmina mi je sto se može koristiti i kao korektor zbog svoje pigmentacije, pa ono, što ne isprobati nešto novo. Osim toga, drago mi je da vidim i tvoju sliku u postu, predivna si, trebala bi slobodno malo više da ubacuješ sebe na blogu. Uživala sam u postu, veliki pozdrav.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши