Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 30. децембар 2016.

Šta mi donela,a šta odnela 2016.godina?

Dragi moji,stara godina je na izmaku,a nova nam kuca na vrata.
U ovom postu sam želela da vam kažem šta mi je donela,a šta odnela godina na izmaku,kao i šta mi je donelo druženje sa vama.



Ovo godina mi je jako brzo proletela. Leto skoro da i nismo imali,pa ni onih tropskih noći koje ja ne volim.
Prvi deo godine mi je bio solidan,nikakvih trzavica i velikih problema.
Ove godine smo po prvi put bili kumovi na jednoj svadbi,a Bože zdravlja,i naredne godine nas čeka još jedno kumstvo. Ma,samo nek je na veselje.
Ove godine sam pokrenula moje malo carstvo,moj blog i moram priznati da jako uživam u njemu.
Prezadovoljna sam i zahvalna svima koji me prate i čitaju moje tekstove. Ponosna sam što svaki tekst ima više pregleda od prethodnog,što znači da napredujem i da vam se moji tekstovi sviđaju.Eto,za 7 meseci pisanja,blog ima 31000 pregleda, sa čime sam ja oduševljena,jer nisam ni sanjala da ću uspeti u ovom poslu zvanom blogovanje.
Moram priznati da sam na početku bila jako skeptična i nisam verovala u sebe po pitanju pisanja,ali vaši komentari i podrška mi daju vetar u ledja.
Ove godine smo prvi put bili na odmoru,o tome sam vam pisala. I mislim da je taj odmor i pokretanje  bloga obeležilo 2016.godinu.
To su neke lepe stvari koje su se dogodile,ali moram priznati da je ove godine bilo i puno, čak i više ružnih stvari.
Mnogi ljudi u mom okruženju su pokazali svoje pravo lice,koje se meni nije nikako svidelo i jako sam se razočarala.Takođe,prestala sam da budem lakoverna i svima koji su bili dobri sa mnom samo iz koristi sam okrenula ledja. Na prste jedne ruke mogu da izbrojim prave prijatelje koji su uvek bili tu.
 Ovu godinu obeležile su i mnoge neprospavane noći,suze,stres i nerviranje koje ja želim da ispratim zajedno sa 2016.godinom.
Želim sve ružno da zaboravim i da rasterećeno uđem u 2017.godinu.
Koliko je bila loša ova godina,govori i to da ću u sledeću godinu ući sa upalom pluća i viskom temperaturom pod kojom vam i ovaj tekst pišem,ali to nije ni bitno,proće i to.
Želim da vam kažem da je jako bitno da imate na koga da se oslonite,da imate svoj mir.
A ja vam želim upravo to, mir i sreću,jer sve ostalo će doći samo.
Radujte se sitnicama i trudite se da svaki trenutak provodite sa svojim najdražima.
Ne dozvolite da drugi kroje vaš svet,već to radite sami.
Neka vam Nova godina donese dobro,a neka stara odnese sve loše. I ako u Novoj godini bude nešto loše,verujte,sve će to proći....

Нема коментара:

Постави коментар