Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 29. децембар 2016.

Putovanje po Srbiji - Zlatibor

Ukoliko me pratite i na fb stranici bloga onda znate i da sam pre nekih 10 dana bila na odmoru i da me nije bilo na blogu.
Taj odmor je planiran još od februara. Trebali smo da idemo krajem jula,ali nam je nešto iskrslo pa nismo otišli.Pa smo planirali da idemo u oktobru,ali nismo otišli. Naime,želela sam da idemo svi porodično,jer je to bio porodični vikend na Zlatiboru koji sam dobila od kompanije Ivančić i sinovi. Ali kako smo imali milion nekih nepredviđenih okolnosti,nikako nismo uspeli da usaglasimo da idemo svi zajedno. Tako je došao i decembar,a mi smo imali rok do kraja godine da iskoristimo taj vikend,odlučili smo da idemo posle slave koja je bila 9. decembra. Jako sam se radovala tom vikendu,ali par dana pre polaska,muž je ipak morao da ide na put tako da smo na taj davno obećani odmor otišli samo Vasa i ja.


Na Zlatibor smo krenuli u petak 16.decembra a kući smo se vratili 22. decembra jer smo sa Zlatibora produžili i do Bajine Bašte.
Bili smo smešteni u hotelu Idila.
To je hotel koji se nalazi u samoj blizini autobuske stanice,dovoljno blizu centra,a opet dovoljno udaljen od buke,tako da omogućava odmor.
Ovo je hotel u okviru koga se nalazi i spa centar,ali ga Vasa i ja nismo posetili i koristili,iako je bio uključen u cenu.
U hotelu smo imali polupanosion koji je uključivao doručak i večeru. Imali smo sobu sa LCD televizorom,telefonom,mini barom i kupatilom.
Moram da kažem da sam prezadovoljna. Hotel je predivan sa divnim enterijerom i još boljim osobljem. Uvek su bili raspoloženi,dostupni za sva naša pitanja i uvek na raspolaganju. Restoran sa švetskim stolom je ispunjavao sve evropske standarde. Jednom rečiju fantazija.
Sada ću vam pokazati i slike samog hotela,kao i sobe u kojoj smo bili smešteni.








Na ovoj slici možete videti i šta sam nosila od kozmetike:


Zlatibor je idealan za odmor. Cist vazduh pre svega,predivna priroda kao stvorena za šetnju i uživanje.
Na pijaci možete kupiti jako lepe suvenire sa kojima možete obradovati svoje prijatelje. Cene su jako pristupačne i za male pare možete kupiti jako lep suvenir.
U drugom delu pijace na kojoj se prodaju domaći proizvodi,osim kupovine,možete i probati zlatiborsku pršutu,slaninu kao i sir i kajmak.
Zlatibor nije mesto za šoping po pitanju odeće i obuće,jer su cene,za mene,jako visoke osim ako nemate malo dublji džep.
Takođe,ukoliko želite da jedete za male pare,na pijaci obavezno potražite mesaru,mislim da se zove "Po meri",gde za 150din možete kupiti komplet lepinju ili 5 ćevapa u lepinji koja je zaista ogromna.
Na Zlatibiboru smo sreli Mikija i Mini,ali Vasa se plašio,pa je i mama morala da se slika sa njim.
Jahao je i ponija Čarlija i mislim da je bio oduševljen,čak toliko da je poželeo da ga povede kući.
Osim jahanja ponija,dugo smo šetali i uživali u čistom vazduhu.
Nismo imali sreće,pa nije bilo dovoljno snega za sankanje,osim na drugom kraju jezera gde je bilo dovoljno samo za kliska,ali kako Vasa nije vešt u tome,nismo se dugo ni zadržali.
Jako interesantno je i to,da na jednoj strani jezera sunce greje i zaista je jako prijatno za šetnju,dok na drugoj strani je toliko hladno i toliko i mraz da prosto poželiš trčeći da je prođeš.
 Takođe,na Zlatiboru sam upoznala i svoju fb drugaricu,Draganu Kovačević koja je zaista jedna predivna devojka.
Ovaj vikend mi je zaista bio jako potreban. Ne pamtim kada sam se tako odmorila,disala punim plućima. Bila sam se isključila i nisam ni o čemu razmišljala.U nekom trenutku sam poželela da ostanemo još 10 dana,ali to naravno nije bilo moguće. Da je bilo izvodljivo,garantujem da bi otišli sa 10kg više.
Jedino što nam je kvarilo odmor,bila je činjenica da muž nije sa nama,ali nam je obećao da će sledećeg leta ići sa nama.
Za kraj vam ostavljam još par slika :









 Ovako je izgleda naš vikend na Zlatibor,a vi ukoliko tražite idelano mesto za odmor Zlatibor je pravo mesto za to.
I za kraj želim da se zahvalim kompaniji  Ivančić i sinovi,fb stranici ProbiKid Imuno koji su nam omogućili ovaj nezaboravan vikend.

3 коментара:

  1. I meni je drago da sam upoznala Vasu i tebe i da nosite lepe utiske sa Zlatibora i nadam se da se sledeći put malo više družimo. Veliki poljubac i pozdrav sa sada već zavejanog Zlatibora.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nosimo prediven uspomene sa Zlatibora,i sigurna sam da se družimo ponovo,koliko već na leto.
      P.S Pošalji nam malo snega. :)

      Избриши
  2. Baš lepo drago mi je da ste malo odmorili i uživali, a i što ste upoznali Draganu nadam se da ću i ja imati prilike za to <3

    ОдговориИзбриши