Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 24. децембар 2016.

U susret praznicima - Avon novogodišnje kupke

Volim ovaj preiod godine kada je ceo grad okićen,svi planiraju gde će na doček,šta će ubaciti deci u novogodišnji paketić i kako okititi jelku.
Sve sija i vlada neka čudna pozitivna energija.
Ja sam neko ko uživa u svemu tome i svakoj Novoj godini se radujem kao malo dete. Sve to ima neku prazničnu moć koja te tera da se osećaš čarobno.
Ove godine sam odličila da cela kuća bude u duhu praznika,pa i kupatilo,te sam pre skoro mesec dana poručila Avon novogodišnje kupke.
Već sam vam u ovom postu rekla da ću ih poručiti i kako su mi stigle imala sam dovoljno vremena da ih isprobam i prenesem vam svoje utiske.


Avon novogodišnje kupke dolaze u dva pakovanje,kao Irvas i kao Deda Mraz.
Kupka sa Irvasom je sa mirisom vanile i kupine,dok je kupka Deda Mraz sa mirisom jabuke i cimeta.
Kada sam ih videla u katalogu,izgledale su mi dosta veće,jer nisam obratila pažnju na to koliko imaju mililitara.Obe su po 250ml i na prvi pogled izgledaju jako malene.
Izrađene su od čvrste plastike i da bi istisnuli proizvod potrebno vam je dosta snage,posebno kada je reč o Irvas kupki.


Obe kupke su gelaste teksture,s'tim što se razlikuju po boji.
Irvas kupka je ljubičaste boje,verovatno zbog kupine koju sadrži u sebi,dok je Deda Mraz kupka bordo-crvene boje.
Što se tiče mirisa,Irvas kupka jako miriše na kupinu,baš slatku kupinu,dok se vanila oseća u jako malim tragovima.
Za razliku od nje,Deda Mraz kupka,za koju je navedeno da je od jabuke i cimeta,njen miris me podseća na miris one jabuke,mislim da se zove Zlatni delišes,ispravite me ako grešim i čak me podseća na miris izrendane jabuke. Cimet se skoro,pa i ne oseća.
Ove kupke su jako lepo dizajnirane,pakovanje je lepo,ali previše tvrdo.
Miris puno odstupa od onoga što je navedeno,ali ukoliko ih kao i ja uzimate zbog dizajna,onda vam to neće pretstavljati problem.
Jako lepo izgledaju na polici i unose praznični duh u prostoriju.
Koštaju oko 200din i za taj novac se isplati kupiti,makar da budu kao dekoracija.

****Da li vi volite praznične motive u svom domu i da li ste probali neku od ovih kupki?***

7 коментара:

  1. Ja zaista nisam ljubitelj kupki, ali s obzirom da obozavam predstojece praznike, moram reci da su mi se ove kupke bas dopale. Zaista su jako simpaticne. Odlicna recenzija draga moja ❤❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Juce mi je stigao paket u kom je bila Irvas kupka. Ja sam je, iskreno, kupila zbog pakovanja. Nisam je probala ali primetila sam da je dosta gusta.

    mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne mogu pronaci avon katalog, a zelela bih da narucim kupku. Da li mi neko moze pomoći?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj na sajtu Avon.rs možeš poručiti on line,nema ovih,imaju neke kao novogodišnje kugle,pogledaj možda će ti se svideti.

      Избриши
  4. Da li mi možete pomoći? . Ne mogu da pronađem ove kupke u katalogu, a zelim da ih narucim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekako mi je promakao tvoj komentar,izvini. Ja sam ove kupke poručila u novembarskom katalogu,kasnije u katalogu za mesec decembar ih nije bilo. Baš sam sada pogledala na Avonovom sajtu i nema ih. Imaju samo neke kao novogodišnje kugle. Jedino da ih potražiš u svom gradu,u Avon prodavnici.

      Избриши
  5. Obozavam i kupke i novogodisnje dekoracije,volim ukrase,a i duh praznika,nisam probala ove kupke,iskreno steta sto nisam znala za ove kupke,verovatno bi ih nabavila.

    ОдговориИзбриши