Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 12. децембар 2016.

Novogodišnje darivanje

Dragi moji,došli smo i do novogodišnjeg darivanja. Ovo vreme brzo leti,zar ne?
Kako sam ja neko ko je poznat po tome da voli praznike,poklone,novogodišnju euforiju odlučila sam da i vas nagradim. Ne možemo očekivati da dobijemo poklone,ako ne uzvratimo na isti način.
Neću vas sada daviti o novogodišnjim željama,godini koja polako odlazi,to ću sačuvati za neki sledeći post. :) hihihi
Zato ću odmah preći na poklone.


Kako ste vi odlučili,da umesto jednog većeg paketića bude više manjih,ovoga puta obradovaću tri osobe,prema tome biće tri paketića.
Prvi poklon:




Sastoji se od tri proizvoda iz Avona:

  1. Tretmen protiv akni sa silicilnom kiselinom
  2. Lasion za problematičnu kožu
  3. Tretman za zanoktice

Drugi poklon:




U ovom poklonu sam sastavila proizvode namenjene za negu ruku i lica.
Sadrži:

  1. Farmasi kremu za ruke
  2. Multiactiv Balance kremu za lice 
  3. Mutiactiv masku za lice
Znate da volim maske za lice,pa jednu poklanjam vama. Takođe,fan sam i Farmasi proizvoda tako da sam za vas spremila jednu kremu za ruke. I za kraj Multiactiv Balance kremu za lice. O njoj sam već pisala ovde,pa ukoliko ste propustile taj post,pročitajte ga.

I za kraj treći poklon:


Znam da su mnoge od vas knjigoljupci,pa vam zato poklanjam jednu knjigu,Golden Rose lak za nokte i minđuše.

Naravno,kako ste već od mene navikli,svaki od ovih paketića će sadržati i par iznenađenja.
Sada da pređemo na manje zanimljiv deo,a to su pravila:
Da bi ste učestvovali potrebno je:
  • Lajkovati fb stranicu bloga
  • Podeliti ovaj post pod opcijom "javno"
  • U komentar ispod ovog posta na fb stranici tagovati par prijateljica i napisati koji poklon  vam se najviše sviđa
  • Prijaviti se kao čitalac bloga(nije obavezno)
Ovo darivanje nije internacionalno,važi za Srbiju,ali možete da učestvujete i ako niste iz Srbije samo morate imati nekoga ovde ko može da primi poklon umesto vas.
Darivanje će trajati do 25.12 do ponoći i ja ću 26-tog objaviti dobitnike.
Poštarinu plaćam ja,vaše je samo da preuzmete paketić.
To bi bilo to,nadam se da vam se pokloni sviđaju.
Srećno svima!

9 коментара: