Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 3. децембар 2016.

Avon sprej za brzo sušenje laka za nokte

U zadnje vreme sam zapostavila sve što je vezano za nokte,nekako sam se više bazirala na šminku i negu lica i tela. Ovaj proizvod o kojem želim da vam pišem,već duže vreme stoji u fioci i čeka svoj red,pa ga je i dočekao.
Reč je o Avonovom spreju za brzo sušenje laka za nokte.

 Za ovaj sprej sam prvo čula od Ane 2Cats,a kasnije sam čitala i recenzije na blogovima.
Moram da priznam da nisam znala da ovaj proizvod postoji i iz čiste radoznalosti sam ga naručila. Mislim da je čak bio na akciji u tom periodu.
Sprej dolazi u plastičnoj,providnoj bočici sa rasprašivačem,koji jako dobro raspršuje proizvod.



Bočica sadrži 150ml proizvoda i jako sporo se troši. Ima malo jači miris koji mi ne smeta,jer znate da generalno nemam problema sa mirisima.
Sprej u sebi sadrži ulja koja neguju nokte,pa pri korišćenju ovog proizvoda imate osećaj kao da ste nokte isprskali uljem. Ja ne volim ulja i zato odmah pošto se lak osuši,ruke operem.
Za korišćenje,potrebno je da sprej naprskate na nokte sa neke udaljenosti od desetak centimetara,jer ako sprej naprskate previše blizu,on će vaše nokte i lak učiniti neurednim. Za jednu ruku dovoljne su dve pumpice proizvoda. Nakon korišćenja,lak se suši u roku od minut do dva u zavisnosti od slojeva laka koje ste naneli.
Ja nešto nemam naviku da koristim ovaj proizvod,jer skoro pa uvek zaboravim na njega.
Ono još što mi se ne sviđa kod njega je ta uljana struktura,jer nisam fan ulja. Takođe,na mesta gde padne ostatak proizvoda,ona postaju jako klizava i moraju odmah da se izbrišu,a to opravdava ulje u sastavu.
Ovaj proizvod je dobar za one koje uvek u žurbi lakiraju nokte i nemaju vremena za sušenje,a i cena mu je jako pristučna,pa zašto onda i ne probati,možda vam se svidi i olakša proces sušenja laka.
Cena ovog proizvoda je 200din i možete ga poručiti kod svoje Avon dame,kao i na sajtu www.avon.rs

                         ***Da li koristite ovaj proizvod,kakvi su vaši utisci?****

3 коментара:

  1. Imam osećaj da bi mi više odmogao nego pomogao, kada žurim napravim još veći džumbus, garant bih ga nanela previše blizu ili tako nešto :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ivana draga, jako dobre recenzija. I ja sam nedavno jos Ane videla ovaj proizvod ali ga do sada nisam koristila. S obzirom da skroz slabo mazem nokte, verovatno je to razlog sto se do sada nisam susrela s ovom proizvodi ali ne sumnjam da necu. Odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши