Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 7. децембар 2016.

Kräuterhof original konjski balzam

Danas vam pišem o jednom proizvodu za koji sam sigurna da ga svako poseduje. Bilo da smo mladi ili stari,ovo je proizvod koji nam može zatrebati i biti jako koristan.
Radi se o Krautehof original konjskom balzamu.


  • Prirodni melem nastao po originalnoj nemačkoj recepturi pre više od 100 godina
  • Sadrži mešavinu prirodnih analgetika koja podstiče cirkulaciju, pomaže trenutnom uklanjanju bolova usled umora, sportskih povreda, vena, otoka, kao i reumatskih bolova
  • Sprečava nastank grčeva i bolova u mišićima, hladi i neguje kožu 
  •  Pogodan je za masažu i pruža osećaj olakšanje (Izvor)

Sećam se da je ovaj proizvod prvo koristila moja baka,često govoreći ocu da joj kupi "konjsku mast" jer joj samo ona pomaže u borbi sa reumom. Kasnije sam i ja dobila na korišćenje tu čuvenu "konjsku mast" i počela sam da je koristim,jer sam posle teškog porođaja počela da imam problema sa kičmom.

Konjski balzam dolazi u pakovanju od 100ml,mislilm da čak ima i veće pakovanje.
 
 
To je proizvod,koji je 100% Nemački i proizvodi se sa tradicijom,kao i sa tradicijom se i koristi.
 
 
Kada se odvrne poklopac,nalazi se zaštitna folija kao znak da niko pre vas nije koristio.

 
Balzam je zelene boje,gelaste strukture i ima efekat hlađenja.
 
 
Ovo mi je drugo pakovanje koje koristim. Balzam ima izražen jak miris mente koji,po meni odlično pročišćava sinuse,pa se zbog toga savetuje da se posle upotrebe ruke dobro isperu,kao i da ne dolazi u kontakt sa očima. Koristim ga tako što ga na bolno mesto namažem u tankom sloju i dobro utrljam.
Koristim ga kada se ukočim,ušinem,dobijem upalu mišića ili jednostavno kada želim da se opustim jer  je jako dobar za masažu. Koža posle upotrebe je mekana i nežna,kao i osvežena. Takođe,kažu da je jako dobar i u borbi protiv celulita,ali ga još uvek nisam probala u toj svrhi. Ovo je jedan multi funkcionalan proizvod koji koriste sve generacije. Veran saputnik u borbi protiv bola u mišićima i ukočenosti.
Nije na odmet imati jedan ovakav proizvod,jer nikad se ne zna kada nam može zatrebati.
Možete ga pronaći u svim apotekama.
Takođe,pored ovog zelenog balzama koji ima efekat hlađenja,u ponudi postoji i crveni konjski balzam koji ima efekat zagrevanja.
 
 
**** Da li ste probali ovaj multi funkcionalan proizvod?Kakva su vaša iskustva?*****

4 коментара:

  1. Jesam,dobar je,ja ga koristim prilikom cestis migrena!
    Utrljam,opustim se i bude bolje!

    ОдговориИзбриши
  2. Mi koristimo crveni za kičmu kada se pokočimo :-) a dobro sam pročitala za migrene jer imam baš česte a pogotovo kada dodje ovo hladno vreme i sezona grejanja :-).

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si pisala na temu ovog gela. Ja ga kao medicinski radnih izrazito i gotovo redovno koristim te ga preporucujem svima


    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Proizvod je super. Mada svi njihovi proizvodi su super. Koristim ovaj balzam za bolove u kolenima i zglobovima kao i prilikom glavobolje kada ga utrljam na slepoocnice.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши