Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 15. децембар 2016.

Ornel Golden Dream - Exclusive

Svi mi tragamo za idealnim praškom i omekšivačem za veš. Da bi bio idealan,kod mene mora da ispuni dosta uslova i tek onda da postane stalni član naše porodice. U moru deterdženata za pranje veša jako teško je odlučiti si se za jedan,a još teže je taj jedan svaki put pri kupovini stavljati u korpu.
Današnji post nije vezan za prašak za veš,već za omekšivač.
Prošle godine sam dosta eksperimentisala kada je reč o istom,kupovala sam omekšivače na akciji,stalno menjala,sa nekima sam bila zadovoljna,sa nekima ne sve dok nisam naletela na crni Ornel,tj.Ornel Golden Dream-Exclusive.




Na prvi udah ovaj miris osvaja mekoćom opojnih nota cveta naranče i jasmina orošenih sočnim sokom nektarine. Da bi zlatni snovi potrajali dodane su dragocene mirisne esencije mošusa, ambre i sandalovine. (Izvor)

Ovaj omekšivač se izglednom i dizajnom pakovanja ne razlikuje od drugih. Standardno crno klasično pakovanje sa žutim cvetom jako se teško izdvaja iz mase. Dolazi u pakovanju od 2l i 4l. Ono zbog čega sam ga ja prvi put kupila bila je upravo cena,za nekih 230dinara dobijalo se 2l omekšivača i  bilo mi je jako primamljivo. Nisam velike nade polagala u njega iako mi se miris jako dopao.
Pri prvom pranju veša ostala sam oduševljena. Kako sam samo jedan čep sipala u mericu,mislila sam da se miris neće ni osetiti,ali sam se prevarila.
Miris je nekako parfemisan,kao da ste bočicu omiljenog parfema nasuli,a pri tom taj miris vas ne guši i davi.
Znate onaj osećaj kada raširite veš u dvorište i sa prvim vetrićem i celo dvorište zamiriše? E pa ovaj omekšivač to pruža. Od njega miriše veš,kupatilo,kuća,dvoriše ma sve. Što je najbitnije,taj miris sa sušenjem veša ne isparava,već se zadržava. Imam osećaj da kada bi veš oprala sa njim i spakovala u ormar,da bi posle godinu dana on i dalje bio mirisan.
Osim dugotrajnog mirisa koji ovaj omekšivač pruža,on daje i veliku nežnost i mekoću vešu.
Ima sve izgleda idealnog omekšivača.
Što se tiče same teksture,prilično je retka,za nijansu gušća od vode i bele boje.



Za jednu mašinu veša dovoljan je jedan čep i možete da budete sigurni da će vaš veš biti mirisan i nežan.
Čak sam počela da hvatam muža kada uključujem veš mašinu da me pita da li sam "natrpala onog crnog".
Svi smo se navikli na njega da više i ne gledamo druge omekšivače.
Jedina mana mu je što nije dostupan u svim radnjama,ima ga u Lilly-u,DIS-u,Europromu,za ostale radnje nisam sigurna. Zbog toga uvek uzimam po dve bočice,što se kaže,za svaki slučaj.
Osim ovog "crnog" Ornela,u ponudi ima još Ornelovih omekšivača,ali ih ja nisam probala.
Odnos cene i kvaliteta je i više nego zadovoljavajući,pa vam svakako preporučujem da ga probate.


****Koji omekšivač vi koristite? Da li ste probali moj favorit?****



2 коментара:

  1. Nisam probala ovaj omesivac. Meni je super Coccolino ali mogla bih i ovaj da probam.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ivana draga, zaista si me odusevila ovim postom. Izrazito mi je drago Sto si odlucila DA napises post na bas jednu ovakvu temu. Ja obozavam omeksivace za ves,a omiljen mi je baby blue.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши