Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 28. децембар 2016.

Essence satin touch blush

Već duže vreme želela sam da kupim rumenilo,ali sam uvek to odlagala.Umesto njega sam uzimala nešto drugo od šminke i tako u krug.
Do sada sam kao rumenilo koristila kuglice za nijansiranje iz Oriflejma,ali kako ih već dugo koristim želela sam da probam nešto novo,želela sam da probam jedno klasično rumenilo.
Zato sam otišla u Lilly i zalepila se za Essensov štand i izabrala jedno satensko rumenilo.
Kako nisam ništa čula a ni čitala o njemu,bio je pravi izazov uzeti ga i koristiti.


Ovo rumenilo je iz Essence jesen/zima 2016. kolekcije i dolazi u tri nijanse: 10 satin coral,20 satin love i 30 satin bronze.
Rumenilo koje sam ja uzela je u broju 20,satin love.


Satin love je rumenilo koje je nežno roze boji i ima sitan,nežan  biseran sjaj.


Ono što mi je još zanimljivo kod njega,je njegov reljef koji nije površinski i sa korišćenjem  ne nestaje,već ostaje na svom mestu.

Tekstura rumenila je nežna i svilenkasta,nije praškaste već je više kremasta.
Nanosila sam ga SWOON četkicom za rumenilo i mnogo mi se dopalo.

Sa njim ne možete da preterate i da izgledate kao klovn,lako se nadograđuje i izgleda veoma prirodno.
Na licu ostavlja bledo roze trag sa sitnim česticama i svaki make up upotpunjuje.
Što se tiče pakovanja,ono je jako praktično,malo se teže otvara,što znači da ga možete nositi u torbi i u svakom trenutku ga popraviti bez straha da će se otvoriti i napraviti haos.
 Odlično se slaže i sa tečnim puderom,a i sa BB kremom.
Mislim da je ovo rumenilo idealno za početnike u šminkanju,kao i za one koji žele prirodan izgled na svom licu.

Cena rumenila je 330 din i možete ga pronaći u DM i Lilly.

****Da li koristite rumenilo u svojoj make up rutini?Imate li omiljeno?****




1 коментар:

  1. Uzela sam takvo mat i nisam se pokajala, savršeno je za svaki dan, verujem da je i to koje ti imaš jednakog kvaliteta :) <3

    ОдговориИзбриши