Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 1. децембар 2016.

Sujeverije u trudnoći ili babske priče

Poslednjih dana na blogu bilo je dosta recenzija i kako bi razbili monotoniju,odlučila sam da napišem jedna malo drugačiji post.
Kako sam i sama mama,verujem da je se dosta mama surelo sa sujeverijem u trudnoći,odnosno sa babskim pričama.



Verujem da kako moderno doba napreduje,tako napreduju i same babske priče.Nemoj ovo,nemoj ono,ako budeš....i slične stvari koje se često pričaju trudnicama.
Ono što je još možda bitnije da začetnici nisu starije žene,odnosno babe u našem okruženju,već su to mlađe osobe i to je ono što je zapanjujuće.
Kada sam bila trudna čula sam dosta sujeverija,na neke sam se smejala,dok sam na neke bila zgrožena i u ovom postu ću vam preneti,tako da kažem,top 5 babskih priča.
Pa,da krenemo.

1. Nemoj da se šišas,skraćuješ bebi život.
Dobro,ovo je već morbidno. Verujem da ni jedna mama ne želi svojoj bebi loše,a kamo li da joj skraćuje život. Kada se ne bi šišali čitavih 9 meseci,a možda i 10,jer prvih mesec dana mama nema vremena ni zašta,izgledali bi kao Robinzon Kruso na pustom ostrvu.

2.Nemoj da se kupaš gola,dete će trčati u vodu.
Najbolje je da se okupamo obučeni sa što više stvari na sebi,jer ćemo možda oprati i stvari na sebi,pa ćemo onda uštedeti struju prilikom pranja veša,jer nam nije potrebna veš mašina.

3.Kada odeš negde,nemoj da sedaš tako da mogu da obilaze oko tebe,obmotaće se bebi pupčana vrpca oko vrata.
Ma,neki ćošak je zakon.

4. Nemoj da se penješ na merdevine,drvo penjaće se dete svuda.
Dovoljno je reći da sam se u devetom mesecu pela na tavan,dok je muž ludeo,a Vasa je miran kao bubica i ne pomišlja na penjanje na drvo,a kamo li tavan.

5. Ako imaš gorušicu,to znači da bebi raste kosa.
U osmom i devetom mesecu sam imala velikih problema sa gorušicom,tako da sam odlazila na spavanje sa limunadom u ruci,jer mi je ona jedino pomagala. Da sam verovala u ovo,Vasa bi bio najčupavija beba ikada,a on je imao jako malu kosicu.



Za mene su ovo samo sujeverija i verujem da ima žena koje se veruju u ovo,ali ne i ja. Živimo u modernom dobu i tako treba da se i ophodimo. Ako se sama trudnica oseća dobro,onda slobodno može da radi apsolutno sve bez obzira na priče.

I za kraj najluđa stvar koju sam čula,a vezano je za bebe je sledeća.
-Nemoj da budeš na suncu,proključaće beba u plodovoj vodi. 
Bože,baci ciglu i budi precizan!

*****Da li ste se vi suretale sa babskim pričama u trudnoći i šta je na vas ostavilo najjači utisak?****

1 коментар:

  1. Ivana draga, mene je ovaj post zaist odusevio. Zaista si me nasmejala. Drago mi je da si pisala na ovu temu,s obzirom da se susrecemo s ovim pricama gotovo svakodnevno. Post jejako zabavan, veliki lajk zaista ❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши