Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 30. новембар 2016.

Multiactiv Revita Derm Revitalizujuća micelarna voda

Kao što već znate,u Lilly-u,na akciji uzela sam tri Multiactiv proizvoda. Dve Balance 24h kreme za lice i kao treći proizvod,po nagovoru prodavačice uzela sam Revita Derm Revitalizujuća micelarnu vodu.
Ona mi je preporučila ovu micelarnu,kao jedan od najprodavanijih Multiactiv proizvoda,a i ona je sama koristi.
Nisam imala šta da izgubim,pa sam je uzela. Kasnije sam pročitala dosta pozitivnih recenzija,a i uz svakodnevno korišćenje uvidela sam da sam napravila pravu star uzevši je.


Revita Derm Revitalizujuća micelarna voda je izuzetno blaga ali efikasna formula namenjana uklanjanju šminke kao i svih vrsta nečistoća sa kože lice i vrata. Pogodna je i za osetljivu kožu.(izvor) 

Ova micelarna dolazi u providnom plastičnom pakovanju od 200ml. Ima jako lep roze čep koji joj dodje kao kruna. Uglavnom sve micelarne koje sam koristila su imale poklopac za koji sam imala strah da će otkazati,jer je to čest slučaj sa takvim zatvaračima.



Micelarna je bez boje i prvih par puta prilikom korišćenja može se desiti da izađe malo više proizvoda neko što je potrebno,ali uz svakodnevno korišćenje se stekne neka vrsta rutine i naviknete se.
Miris je jako nežan i blag,ne znam sa čime bih mogla da ga uporedim,uglavnom ono što je bitno,bar meni je to da ne guši. Ne volim proizvode za lice koji imaju jak miris koji guši i to je prvo što me od njih odbija.


Aktivne komponente i dejstvo:
Sadrži ekstrakt biljke centella asiatica koji podstiče regeneraciju kože i pantenol (provitamin B5) koji vlaži kožu, jača njenu zaštitnu funkciju, čineći je zdravom i elastičnom.
Nakon upotrebe ostavlja osećaj svežine, koža je meka, prijatna na dodir i spremna za dalju negu.

Sastav: Aqua, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Centella Asiatica, Panthenol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Tetrasodium EDTA. (izvor)

Od kada sam je kupila,koristim je ujutru i uveče pre nanošenja kreme za lice.
Kako sam i ranije koristila micelarenu vodu u službi čišćenja lica i skidanja šminke,mogu da kažem da imam iskustva sa njima i da mogu da ih uporedim.
Ova micelarna jako lepo očisti lice,ne ostavlja uljani osećaj na licu tako da nema potrebe za ispiranjem.
Posle nje,moje lice je čisto i spremno za nanošenje kreme za lice. Takođe,sa njom sam skidala i šminku. Puder uklanja u jednom potezu,kao i ruž sa usana,dok je za maskaru potrebno dva do tri poteza,što po meni nije mana i ne smeta mi. Ne nosim tešku šminku,tako da ova micelarna ispunjava sve moje kriterijume.
Ono što je najvažnije,lice mi lepo očisti, pripremi za kremu i ne izaziva nikakve iritacije. Takođe,ni pri uklanjanju maskare,oči mi nisu suzile i nije mi smetala.
Kako sam zadovoljna sa ovom micelarnom,nastaviću da je koristim,a i preporučila bih je i vama jer je jako povoljan,a vredi kao neka skuplja micelarna voda.
Cena Multiactiv Revita Derm Revitalizujuće micelarne vode je 318 dinara i možete je naći u Lilly drogerijama.


*****Da li ste koristite micelarnu vodu u svrhu čišćenja lica i uklanjanja šminke sa lica?*****

1 коментар: