Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 4. новембар 2016.

PANTENE PRO-V perfect hydration šampon i regenerator

Drage moje,na redu je još jedan post o nezi kose.
Pre nekog vremena sam kupila PANTENE PRO-V aqua light šampon za kosu i oduševila se,tako da sam odlučila da malo više pažnje posvetim PANTENE proizvodima,jer sam do sada uglavnom koristila Nivea proizvode za negu kose.
Posle potropšenog aqua light šampona,dobila sam PANTENE set iz linije perfect hydration koji je sadržao šampon za kosu i regenerator.


Ova linija je namenjena za hidrataciju suve kose.
Ukoliko me pratite od početka,znate da je moja kosa masna,a u ovom hladnom periodu više koristim fen kada je sušim i primetila sam da je na dodir postala jako suva,bukvalno kao slama i to mi se uopšte nije dopadalo.
Do duše,sem kose,i lice kao i ruke su mi postali jako suvi,što pretpostavljam da je od vetra i ove nagle promene temperature,no dobro.
Ovaj set mi je dobro došao,jer je mojoj kosi upravo ta hidratacija potrebna.
Šampon dolazi u pakovanju od 360ml.




Standardno PANTENE PRO-V pakovanje,pele boje sa istaknutim logom kompanije.
Na poleđini pakovanja napisane su karakteristike,odnosno,sastav šampona.


Ovaj šampon,za razliku od aqua liht šampona,dosta je gušće teksture i bele je boje.
Ima jak,intenzivan miris koji se posle pranja zadržava na kosi.
Ranije mi je bilo potrebno da dva puta šamponiram kosu kako bi bila čista,dok kod ovog šampona to nije slučaj.
Za pranje kose potrebno mi je jedno šamponiranje i za to jedni šamponiranje jako lepo opere kosu.
Dosta peni,što mi se jako dopada.
Nakon korišćenja,kosu ne čini teškom,već jako laganom i lepršavom.

PANTENE PRO-V regenerator za kosu dolazi u pakovanju od 200ml.
Identičnog je dizajna kao i šampon iz ove linije.


Takođe,kao i što je slučaj kod šampona,na poleđini je ispisan sastav.


Ovaj regenerator jako lepo miriše,skoro identično kao šampon.  A kako se moja kosa posle pranja jako mrsi,ovaj regenerator mi dosta pomaže prilikom raščešljavanja.
Ono što je veliki plus za ovaj regenerator je to što ne masti kosu,a to je meni jako bitno.
Kao što proizvođač kaže,ova dva proizvoda su idealna za hidrataciju i regeneraciju suve kosu i ja se u potpunosti slažem sa njima.
Posle korišćenja ova dva proizvoda,moja kosa je jako mekana i nežna na dodir,onaj osećaj suvoće je nestao.Lagana je i ne mrsi se,a pri tom jako mirišljava.
Veoma sam zadovoljna sa ovom linijom PANTENE PRO-V proizvoda i planiram da i u narednom periodu pružim priliku ostalim proizvodima ovog brenda,jer sam u sigurna da i to zaslužuju.


****Da li ste probali nešto iz PANTENE PRO-V asortimana?******

3 коментара:

  1. Jako dobra recenzija, nisam do sada koristila ovaj sampon ali mi izgleda jako dobro.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. NJihove proizvode sam koristila pre sigurno 3-4 godine. Verujem da cu opet poceti da ih koristim jer zelim malo da promenim sapone i regenerator. Pratim te.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  3. Iz iskustva ova pantenova linija za hidrataciju kose najboje se pokazala za razliku od slicnih preparata drugih proizvodjaca. Ne planiram da ih menjam :)

    ОдговориИзбриши