Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 31. октобар 2016.

Nešto i od čokolade slađe

Drage moje,
Kako sam primetila da vam se prethodni post o receptima koje volim da pripremam jako dopao,rešila sam da i danas vam predstavim jedan lagan,a sladak recept.
Radi se o jednom receptu,koji je savršen dezert,priprema se za manje od 7 minuta,a toliko je ukusan da poželim prste da poližem.
U pitanju su makarone sa kremom,a ja ih zovem-nešto i od čokolade slađe,jer za mene to i jeste.


Ovo je čudna kombinacije i kome god spomenem,iznenadi se jer nije čuo da se makarone mogu kombinoviti i sa kremom.
Za pripremu ovog slatkiša,potrebna su samo 2 sastojka:
 - testenina bilo kog oblika(špagete,makarone...na vama je izbor) 
- krem

Priprema:
U vodi skuvati željenu količinu testenin,kada se skuva,ocediti i dodati kašiku-dve krema u zavisnosti koliko želite da bude slatko.

Promešati sve zajedno,topla testenina će otopiti krem i pretvoriti sve u jednu masu.
Sipatijte u tanjir i uživajte. 


Ovaj jednostavan,a preukusna slatkiš je odlično rešenje kada mi se jede nešto slatko,a nemam vremena za nešto komplikovanije slatkiše,uvek posegnem za njim.
Ko god ga je probao,pravio ga je ponovo,a zato i vama predlažem da ga isprobate.
Ukoliko volite da eksperimentišete u kuhinji,probate nove stvari,ovo je prava stvar za vas.

****A šta je to za vas i od čokolade slađe? Volite li makarone i ovakve kombinacije?****

5 коментара:

  1. Ovo mi nikad nije palo na pamet da napravim,ali nakon ovog posta definitivno hoce.Sjajno pises i veoma mi se dopada tvoj blog.

    Ako zelis uclani se na moj blog,uzvracam! <3333
    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway

    ОдговориИзбриши
  2. O moj boze, ovo je najzanimljiviji i najludji recept koji sam ikada videla, svaka cast na kreativnosti draga moja, zaista si me odusevila. Defintiivno moram probati.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je savrseno. Meni nikada ne bi palo na pamet da spojim ove dve stvari. Pratim te.
    Uzvrati ako zelis.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши