Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 25. октобар 2016.

Golden Rose mat karmin u olovci

Ko kaže da je apoteka samo za tablete,megamarket za namernice?
U mom slučaju,apoteka i megamarket mogu da se pretvore u drogeriju samo ako ja želim da kupim kozmetiku,a poznato je da u marketima i apotekama svašta lepo možemo pronaći.
Tako sam ja pre par dana otišla u novo otvoreni Gomex po namernice i zalepila se ispred Golden Rose štanda,dok su muž i Vasa kupovali stvari za kuću.
Najviše pažnje mi je privukao mat karmin u olovci,koji do sada nisam probala,a koštao je samo 200din i zaista bi bilo prava šteta da ga nisam uzela.

Kako sam ja poznata da uvek biram nud i braon nijanse,ovoga puta sam izričito rešila da uzmem karmin koji nije ni braon ni nud,tako da sam se odlučila za nijansu u broju 08.

Jako mi se sviđa ova nijansa i mislim da je prava jesenja. Na kraju posta ću vam pokazati kako izgleda na usnama.
Što se tiče samog pakovanja ruža,ruž dolazi u olovci,3.5grama.
Tekstura ovog ruža je mat,ali ne isušuje usne,bar u mom slučaju.
Lako se i precizno nanosi,jako je kremast,nakon nanošenja se suši i postaje mat,ali na usnama ne ostavlja osećaj zatezanja i suvoće.
Samo ukoliko su vam usne ispucale,ovaj ruž će to još više istaknuti,tako da vam predlažem da pre nanošenja ovog,ali i bilo kojeg mat ruža na pravi način negujete usne kako bi sprečili njihovo pucanje.
Na mojim usnama,on izgleda ovako:



Jako mi se sviđa i uopšte nisam pogrešila što sam ga kupila,tako da ću sigurno uzeti još koju nijansu.
Za male pare,kvalitet pun pogodak.
Generalno,Golden Rose ima jako puno povoljnih i kvalitetnih proizvoda i koji god uzmete,nećete pogrešiti.

*****Da li i vi kako i ja kupujete kozmetiku po marketima i apotekama kada krenete po neku sasvim drugu stvar? Kako vam se sviđa ovaj mat karmin u olovci? Da li ste ih probali?****

2 коментара:

  1. Pre svega moram reći da su sličice jako dobre, i vrlo zanimljive. I sama sam veliki ljubitelj ovih olovki, imam ih u mnogim bojama, zaista su pravi hit oog proleca, pogotovo u kolorima nalik ovom koji si nam ti predstavila. odlicna post zaista.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши