Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 18. октобар 2016.

Essence all about NUDES paletu senki

Senke za oči su nešto što je najmanje zastupljeno u mom neseseru,ali to ne znači da ih ne koristim,nego uvek negde žurim i preskočim taj deo znajući da grešim.
Nisam pobornik jakih tonova kada je šminka u pitanju,osim ako se ne radi o lakovima za nokte gde volim jake i tamne boje,dok za sve ostalo biram neutralne nijanse.
Tako sam ovih dana krenula u potragu za paletom senki koja će ispuniti moja očekivanja,odnosno da sadrži boje neutralnih nijansi.
U prvom planu sam želela da kupim Maybelline The Nudes paletu, ali kako sam pre par dana dobila Essence senku sa kojom sam se oduševila,odlučila sam da to ipak bude neka paleta senki iz Essence asortimana.
Izbor je pao na Essence all about NUDES paletu senki.




Paleta senki je palastičnog providnog pakovanja,što mi se jako sviđa jer na taj način mogu da vidim koje senke paleta sadrži.
Uz paletu se ne dobija aplikator,ali po meni to nije mana,jer svakako ne koristim dobijene aplikatore,već koristim četkice koje već imam.




Paleta senki sadrži 8 senki neutralnih nudes nijansi,od kojih su dve šimeraste,pet mat i jedna senka je satenskog finiša.Sve senke su puderaste i prilikom korišćenja se ne truse.

Senke su tako napravljene da se lako kombinuju,ali ukoliko nemate inspiraciju za početak korišćenja,na poleđini palete ima predlog početne  kombinacije. 


Na prvi pogled,par nijansi izgledaju slične ali kada se krene sa korišćenjem,uviđa se razlika.






Što se tiče trajnosti,senke sam nosila uz Avonovu bazu za senke i trajale su mi na kapcima nekih 5-6h što je po meni sasvim dovoljno.
Jako sam zadovoljna ovom paletom senki,s obzirom na cenu ovo je pun pogodak.
Pogodna mi je kako za dnevnim make up,tako i za večernji i uverena sam da ću je jako često koristiti.
Ova paleta senki je ispunila ,možda čak i prevazišla moja očekivanja,idelana je za početnike i svima bih je preporučila.
Cena Essence all about NUDES paletu senki je 549 dinara i možete je pronaći u Lilly i DM drogerijama.

5 коментара:

  1. Ja sam veliki ljubitelj ovih senki, cak sta vise nedavno sam nabavila bas ovu paleticu tako da sam uzivala u ovom postu. Jako dobro opisano, svaka cast.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. i ja imam upravo ovu paleticu, jednoj sjenku sam skoro panovala, bas ih volim koristiti , i za konture i highlight ali nekad , a kao sjenila su odlicna, stoje citav dan =D , htjela sam kupiti jos neku, al ne volim da skupljam stvari, nadam se da ce essence izbaciti neke nove, pa bi onda kupila, jer i u ostalim ovim paleticama, uvijek imaju po 2-3 mozda i 4 iste sjene, pa najvise zbog toga mi se ne kupuje jedna od ostalih Grey Roses ili Bronze paleta =D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam baš zadovoljna ovim senkama. Slažem se da ima istih nijansim,a baš zbog neutralnosti sam se odlučila za ovu paleticu. A verujem da će na Essence uskoro iznenaditi nečim novim.

      Избриши
  3. Essence ima zaista dobar kvalitet prozivoda, bez obzira na to sto su jeftini.
    Zapratila sam te, pogledaj i ti moj blog ako zelis
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши