Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 6. октобар 2016.

Farmasi CC Krema

Ukoliko me pratite na fb stranici bloga,videli ste da sam ponovo naručivala proizvode iz Farmasija,a danas vam prenosim utiske o jednom od njih.
Radi se o Farmasi CC kremi.


Gledala sam je i u prethodnim katalozima,videla sam da je bila i u GlamBox-u za mesec septembar,ali sam čekala akciju,jer mnogi proizvodi znaju biti na akciji,bar što se tiče Farmasi kozmetike. Šta da vam kažem,žena od akcije. :)
Naravno,dočekala sam i brže bolje sam je poručila.

Farmasi CC krema je multifunkcionalna i lagana tonirana formula koja pokriva nepravilnosti kože bez začepljenja pora. Ulje macadamije hidrira kožu tokom celog dana, vitamin B3 i vitamin C osiguravaju ravnotežu boje i sjaj, ekstrakt zobi hrani i regeneriše kožu, SPF 25 pruža zaštitu od štetnog delovanja sunca, Protein svile omekšava i izjednačava tonus kože, Kolagen i arganovo ulje smanjuju bore i sprečavaju prerano starenje.
Upotreba: naneti na čistu kožu i utrljati malim kružnim pokretima.(izvor.)

Farmasi CC krema dolazi u pakovanju od 50ml,a samo pakovanje odiše elegantnim dizajnom,koje podseća na skupe proizvode.

Može se pronaći u dve nijanse:
-Light To Medium
-Medium To Dark
Ja sam izabrala ovu prvu,svetliju i jako sam se plašila da mi ne bude presvetla.Takođe,do sada nisam koristila CC kreme,uglavnom BB kremu ili ako želim veću prekrivnu moć posezala sam za puderom.
Ono što mi se svidelo na prvi pogled,a da to nije sam dizajn proizvoda bio je njegov miris,koji nije napadan i veštački.
Što se tiče nijanse,na prvi pogled mi se učinila da je svetla,ali kada sam je nanela na lice i utrljla ona se stopila sa mojim tenom,prekrivajući sitne nepravilnosti i dajući jako lep izgled.




 Nema neku ogromnu moć prekrivanja,ali je idealna za dnevni make up. Prekriće sitne bubuljice i učniće vaš ten baršunastim,dok će vam za neki jači make up biti potreban puder.
Meni ova krema sasvim odgovara,jer se ne šminkam previše,a ipak ne želim  da budem ne našminkana. Ona mi  pruža neki prirodan izgled,što mi se jako dopada.
Takođe,ono što još želim da napomenem je to da mi nije izazivala nikakve iritacije i bubuljice,kao ni osećaj zatezanja.
Mislim da Farmasi ima jako dobre i kvalitetne proizvode,za ono što sam već koristila,od nekih 10 proizvoda samo mi jedan nije odgovarao.
 Što se tiče ove kreme,njena cena na akciji je bila 395dinara,dok je njena puna cena 1490 dinara za 50ml.
I kada je potrošim,a to neće biti uskoro,kupiću je ponovo.

****Da li ste probali ovu CC kremu? Kakvi su vaši utisci?*****


Нема коментара:

Постави коментар