Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 29. октобар 2016.

Angell-unique - raj za romantične duše

Drage moje,za danas sam vam pripremila jedan ne kozmetički post.
Ovaj post je rezervisan za jednu mladu ženu koja me svojom kreativnošću svaki put iznova iznenadi,a reč je o Milani Matić,vlasnici fb stanice Angell-unique.
Milana se bavi  dekupažom i izradom unikatnog nakita i danas ću vam pokazati kako njeni radovi izgledaju.


Milanin rad pratim još od prošle godine i uvek sa oduševljenjem gledam njene radove.
U svojoj kolekciji nakita posedujem Milanin set koji čine minđuše i narukvicu,a takođe sam pre neki dan i sa Milanom sklopila saradnju putem bloga i dobila sam od nje na poklon predivne podmetače za čaše kao i jedan podmetač koji može da bude svestran samo je na vama da pustite maštu na volju.
Podmetači za čaše su rađeni dekupaž tehnikom,na medijapanu.


Na slici deluju tanki,ali nisu uopšte. Jako su kvalitetno urađeni i savršen su detalj u našem domu,nema nikoga ko ih je video,a da nije pitao gde sam ih kupila.
Zatim sam dobila podmetač za sto.

Podmetač je isto rađen dekupaž tehnikom,može da se koristi kao ukras za sto,policu ili za šta već vi želite,potrebno je samo pustiti maštu na volju.
Meni se jako sviđa,koristim ga kao ukras na stolu,ali nije sigurno da će se tu i zadržati. :)
Sada ću vam pokazati moj izbor stvarčica koje Milana rada,a ukoliko nemate ideju šta pokloniti dragim osobama,ovo vam je moj predlog:




 Sve mi se jako dopada i kada bih mogla da biram,zaista bih se jako teško odlučila,jer sam veliki ljubitelj ovakvih stvari. A kako ide vreme slava,mislim da su ovo idelani pokloni ukoliko želite da budete drugačiji i originalni,a verujem da će se domaćini oduševiti.
Kao što sam već na početku posta rekla,Milana se bavi i  izradom unikatnog nakita,a ja u svojoj kolekciji imam minđuše i narukvicu.


Mali cvetići u crno beloj kombinaciji koji odišu elegancijom i slažu se uz svaku odevnu kombinaciju.
Odeći daju posebnu notu i jako lepo izgledaju kada se nose.

Milana u svojoj ponudi ima još unikatnog nakita,a ja sam za vas izdvojila:



Takođe u dogovoru sa Milanom,ona može izraditi nakit po vašoj želji koji će biti upečatljiv i samo vaš,kao i dekupaž radovi koji mogu biti rađeni po vašoj želji.
Ja sam poznati romantik,pa vam je i moj izbor sasvim jasan.
Ove godine ne moram da mozgam šta poneti na slavu,jer mi je Milana rešila problem.
Njeni dekupaž radovi biće sastavni deo mojih poklona dragim ljudima,a i vama bih preporučila da bacite pogled na njenu fb stranicu jer sam sigurna da ćete naći nešto za sebe.
Sve informacije o nakitu i dekupaž stvarčicama možete dobiti putem stranice Angel-uniqe
 Pređimo sa ustaljenosti na originalnost i podržimo kreativne ljude. :)


****Kako vam se sviđa moj izbor? Da li ste i vi ljubitelji ovakvih stvarčica?*****


Нема коментара:

Постави коментар