Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 19. октобар 2016.

Q&A - Postavite pitanje

Dragi moji,
došla sam na ideju da napišem ovaj post iz tog razloga što želim da me bolje upoznate i da naše druženje podignemo na neki viši nivo.
Družimo se skoro 5 meseci,a smatram da se jako malo poznajemo.
Iz tog razloga,odlučila sam da napišem ovaj post.


Dajem vam slobodnu da me pitate bilo šta,šta god vas interesuje u vezi mene,bloga i slično.
Potrudiću se da svima odgovorim i verujem da će pitanja kao i odgovori biti jako interesantni.
Pitanja možete postavljati u komentarima na blogu ispod ovog posta,a kako znam da dosta vas ne može da ostavi komentar na blogu,pitanje možete postaviti i ispod ovog posta na fb stranici bloga.
Pitanja možete ostavljati narednih 7 dana i nakon toga,napisaću novi post i odgovoriti na vaša pitanja.
Tako da,drugari počnite. :)

Нема коментара:

Постави коментар