Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 10. октобар 2016.

Proizvodi iz male kućne radionice

Kada imamo priliku da između hemije i prirodnih stvari izaberemo prirodu,velika greška je ne iskoristiti je.
A kako prirodne stvari svakim danom uzimaju prednost nad hemijom,tako i naša koža počinje da nam zahvaljuje na tome.
Pre nekoliko dana sam skolopila saradnju Elizabet Kovač,mladom ženom koja u svom domu priprema mala kozmetička čuda.Ono što je jako bitno jeste da su njeni proizvodu isključivo rađeni na prirodnoj bazi,odnosno izrađeni su od prirodnih proizvoda.
Na pitanje,žašto se odlučila na izradu kozmetike na prirodnoj bazi,Elizabet mi je odgovorila:

-Volim da pomažem svima oko sebe i smatram da je premalo proizvodjača prirodne kozmetike oko nas. Te sam došla na ideju iz dugogodišnje razmišljanje da započnem nešto drugačije. Ovo nije inovativan posao, ni ti želim da svrstam u posao, jer svojim znanjem smatram da samo željom da pomognem nekome je dovoljno da bi svet bio bolji. S time da smo usled raznih nametnutih režima zaboravili ko smo i odakle potičemo, s time želim da i druge osobe uputim u nešto što vredi i pokažem im nešto bez maske na licu.

Od Elizabet sam dobila par stvarčica na testiranje i ja ću vam danas preneti svoje utiske.

 
Proizvodi koje sam ja dobila su šumeće kupke,maska za lice od meda i cimeta,kao i pasta za zube od kurkume i mente.
Do sada nisam imala prilike ništa da probam od navedenih stvari i jako sam se radovala isprobavanju.
Ono po čemu je Elizabet najviše poznata,po mom mišljenju,su šumeće kupke.


 Lekovita svojstva: oporavlja suvu kožu, neguje i štiti sve tipove kože, hrani kožu, opuštaju mišiće, opuštaju nervne završetke, uklanjaju bolove i otečenost, regenerišu kožu, ukanjaju fleke, bubuljice, svrah na koži, omekšavaju zadebljanje na nogama pa je vrlo lako skinuti zadebljalu kožu čak samim peškirom, kožu na stopalima omekšava, useled određenih dodatih biljaka povoljno utiču na probleme sa respiratornim kanalima i ublažavaju mestrualne tegobe, pogodne za osobe koje pate od astme, bronhitisa i ostalih zdravstvenih problema sa respiratornim kanalima.
Preporučljive i za korišćenje u salonima gde postoje pedikirske usluge.
1 oblik - tretman nogu
2 oblika - tretman celog tela
Primena : ubaciti 1 ili 2 oblika zavisnosti od namene u topliju vodu. Ukoliko koristite kao tretman za noge, nakon korišćenja kupki, nije potrebno ispirati noge.
Sastojci: limuntus, soda, skrob, etarsko ulje, hladno ceđeno ulje, baby ulje, prehrambena boja.
Dodavanje biljaka i mirisa po želji: kamilica, nana, matičnjak, majčina dušica, brusnica, ruzmarin, lavanda, kokos, vanila, malina, banana, cokolada i mnogi drugi mirisi i bijke.(izvor).




Po obliku podsećaju na prirodne sapune,što sam ja mislila da i jesu,ali me je Elizabet ubedila u suprotno rekavši da su to zapravo šumeće kupke.
Ja sam dobila 4 šumeće kupke i to:
-od brusnice sa plodom, od vanile, matičnjaka i mešavine mirisa.
Koristila sam ih za tretman nogu,što je u podpunjavalo moj  spa time.  
Kada se ubaci u kadu napunjenu vodom,šumeća kupak počinje da se topi,ispuštajući svoju boju kao i sitne mehuriće,po čemu je predpostavljam dobila i svoj naziv.
Nakon tretmana,na koži ostaje po malo uljani osećaj,ali to je od ulja koje kupka sadrži.
Cena ovih kupki je 30 dinara za komad.

Sledeće što se našlo u mom paketiću je bila maska za lice od meda i cimeta.
 

Maska za masnu kozu, sklonu bubujicama, aknama i flekama.
Pomaze pri dubinskom ciscenju i nije je potrebno koristi vise od jednom nedeljno.
Masku mozete nanositi na celo lice ili samo na delove lica koji su zahvaceni bubuljicama, aknama ili flekama. Ostaviti da deluje 10-ak minuta ako se nanosi na celo lice, a ako se nanosi na predele zahvacene aknama, bubuljicama ili flekama, ostaviti da odstoji 15 min. a potom lice oprati makom vodom. Ne susiti kozu povlacenjem peskira, nego blago tapkajuci i upijajuci ostatak vode. Maska za lice se moze cuvati u frizideru par dana, ali je najbolje praviti i koristiti je kao svez proizvod. Naravno, ukoliko ste alergicni na sastojke meda i cimeta, ne koristiti ni jedan ni drugi proizvod, pogotovo ne u kombinaciji. Ova maska se ne preporucuje osobama koje pate od rozacee, kuperoze i drugih vaskularnih oboljenja na kozi, jer med siri krvne sudove.(izvor)

Moja kože je mešovita sa masnom T zonom i ova maska za lice mi  nije izazvala nikakve neželjene reakcije.
Volim miris meda i cimeta i bilo je pravo mirisno zadovoljstvo pri samom korišćenju.
Ova maska u sebi sadrži sitne grumuljice koje rade blagi piling lica.
Ja sam maske imala za jedno korišćenje,tako da nisam primetila ništa osim da mi je koža lica bila jako nežna i meka,što verujem da je za neki veći učinika,potrebno više korišćenja.
Cena ove maske za 50grama je 250 dinara.

I poslednje iz ovog paketića je pasta za zube od kurkume i mente.



 Pasta za izbeljivanje zuba, sprecavanje upala, umanjenje bola i dezinfekcije zuba od kurkume i nane
Rezultati vidljivi vec nakon prvog koriscenja.
Kolicina dovoljna za oko 20-ak tretmana.
Cetkicom za zube umociti u pastu i trljati zube oko 5 minuta. Cetkica kojom se nanosi kurkuma ce ostati intenzivno zute boje. :) nakon koriscenja, usta temeljno isprati vodom, sve dok voda ne postane prozirna. A pastu koristiti sve dok ne budete zadovoljni rezultatima. Ukus je gorak, ali to neka vas ne brine.(izvor)

Pasta za zube od kurkume i mente je malo ređe teksture u odnosu na standardne paste za zube.
Ima jak intenzivan miris koji se meni nije dopao,što verujem da je zbog toga što sam ja prehlađena i svaki miris mi smeta. Kao što je Elizabet rekla,ukus je gorak i nije mi prijao,pa sam je prosledila drugarici kojoj se sviđa,pa ću vam njene utiske naknadno javiti.
Cena ove paste je za 50grama 200 din.

To bi bilo to što se tiče mojih utisaka o ovom paketiću.
Za sve informacije o ostalim proizvodima možete naći na ovom linku.
Elizabet je jako fini i verujem da će strpljivo odgovarati na vaša pitanja.

****Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Da li koristite prirodnu kozmetiku?****

1 коментар: