Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 27. октобар 2016.

Q&A - Odgovori na Vaša pitanja

Dragi moji,prošlo je 7 dana od kada sam objavila post u kojem ste mogli da mi postavljate pitanja i vreme je da vam odgovorim na ista.
Jako sam se radovala vašim pitanjima,nema ih mnogo,ali su jako interesantna i sasvim dovoljna za post.



Pa da krenemo. :)

Na fb stranici bloga,Tanja me je pitala,koju turističku destinaciju bih volela da posetim i zbog čega?

Od uvek me fascinirao drugačiji način života od našeg,kultura i običaji,pa je sasvim logično da destinacija koji  bih želela da posetim bude Maroko.



Sećem se da sam još kao dete gledala seriju,mislim da se zvala Klon,sa popularnim Žade i Leom i još tada sam se zaljubila u Maroko.
Veoma mi se sviđa tradicija,arhitektura,njihova nošnja,hrana,začini,ma sve.
Za mene Maroko pretstavlja spoj starog i novog veka. Postoje delovi gde se još uvek živi po starim običajima,a opet isto tako postoje delovi gde je savremena budućnost uveliko zakucala na vrata.
Volela bih da makar na jedan dan obučem njihove haljine,uživam u blagodetima njihovog života,jašem kamilu i probam njihovu kuhinju.
Iz ovog ugla,to mi sada deluje nemoguće,ali opet,možda jednog dana uspem da ostvarim svoj san i posetim Maroko.









Sledeće pitanje mi je postavila Tatjana i nju je interesovalo šta bih joj preporučila za suvu kosu i krajeve,kao i u čemu uživam,odnosno čime volim da se bavim kada imam slobodno vreme.


Pa,ovako.
Moja kosa nije suva,više je masna,ali kako u zadnje vreme često koristim šampon za suvo pranje kose,primetila sam kako mi je kosa postala jako suva i iskreno to me jako nervira,jer ne volim  kada dodirnem kosu da imam osećaj kao da sam dodirnula slamu.
Trenutno testiram Panten šampon i regenerator za suvu kosu i jako sam zadovoljna,pa bih i tebi Tatjana,preporučila da probaš.
Takođe,otkrila sam jednu jako jeftinu a dobru masku za kosu,a to je Kalos keratin maska za kosu,koja košta 290 din za 1000ml. Ona je namenjena za regeneraciju kose i nju bih ti preporučila da probaš.
I o Panten i Kalos proizvodima ću u narednom periodu pisati,tako da,prati me.

Što se tiče drugog pitanja,uživam u čokoladi. :) Ne preterujem,ali volim slatkiše,a to ste mogli da primetite u mojim paketićima koje su dobile dobitnice nagrada,da uvek ubacim nešto slatko. Za slatkiš mi treba manje od 2 minuta,a znatno može da popravi dan.
A kada ima  više slobodnog vremena,voli da pročitam neku dobru knjigu,gledam video snimke naših youtuberki,kao i da čitam postove mojih blogo koleginica.Priuštim sebi spa trenutak i napunim baterije.
U zadnje vreme takvih trenutaka je jako malo,ali potrudiću se da to promenim.


I to bi bilo to što se tiče mojih odgovora na vaša pitanja.
Nadam se da ste zadovoljni,jer meni su se vaša pitanja jako svidela.
Hvala Vam što me pratite.


4 коментара:

  1. Hvala puno na odgovoru Ivana :-) I ja sam nekad gledala seriju Klon...haha,njihov ples me je ocarao da sam isla na casove trbusnog plesa. :-)Divna destinacija....puno toga za videti i obici. Volim njihove cajeve i zacine,probala sam kus-kus.Zelim ti da ostvaris svoju zelju! Pozdrav :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu,hvala tebi na zanimljivom pitanju.
      Ja sam se zaljubila u njihovu muziku. :)
      Hvala ti :)

      Избриши
  2. Super ti je post

    Moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/2016/10/my-night-routin_96.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ljubitelj tagova ali je ovaj zbog svoje posebnosti zaista kupio moju paznju te sam ga rado procitala.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши