Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 14. октобар 2016.

Iz moje kuhinje

Jesen se uselila u naše domove,kako kalendarski,tako i hladnim vremenom nam je dala na znanje da je tu.
Volim sve čari jeseni, hladno vreme kada ne mogu na polje,a kako su svi radovi na polju su završeni,imam vremena za druge stvari koje tokom leta radim na brzinu.
Jedna od tih stvari su i spremanje slatkiša i slaniša. Daleko od toga da ja ne kuvam tokom leta i ne pravim slatkiše,ali kako su leti jako visoke temperature,a mi još uvek nemamo klimu u kući,jako pakleno izgleda kada naložim vatru ili uključim rernu na +40 stepeni. Tako da u tom periodu pribegavam stvarima koje se na brzinu spremaju ili mogu da se pripreme na šporetu koji je na polju.
Danas ću vam pokazati jedan recept za pitu sa višnjama koju moja porodica najviše voli,a posebno Vasa.
Vasa je poseban tip deteta koje jako slabo jede čokolade ili neki keks,više je za to da ja nešto napravim kao što je u ovom slučaju pita sa višnjama. Kada ne žurim,kao što je to bilo sada,dopustim mu da učestvuje samoj pripremi i to bude baš interesantno.
Dugo vremena sam bila u potrazi za receptom pite,a da ta pita kada se ispeče ne bude hrskava. A ovaj recept je primer da je to izvodljivo.


Za pripremu ove pite,potrebno je:
-pola kilograma kora za pitu
-2 jogurta
-4 jaja
-1 čaša ulja
-2 čaše šećera
- 1 pakovanje griza
- prašak za pecivo
- višnje (po ukusu,ja volim kada ima više)

U posebnoj posudi umutiti jaja,jogurt,šećer,ulje,jogurt,griz i prašak za pecivo. Umućenu smesu ostaviti da od stoji 20 min kako bi griz sve lepo upio,a za to vreme očistiti višnje.
Ređati sledećim redosledom: kora-fil-kora-fil-kora-višnje. Zatim urolati i staviti u podmazan pleh. Postupak ponoviti sve dok ne potrošite kore. Kada potrošite kore,preostalu smesu premazati preko složenih rolnica u plehu.
Peći 30 min na 180 stepeni.
Kada se ispeče pita izgleda ovako:

Kada se ohladi,isecite i degustirajte. :)
Ova pita je premekana i da nema kora,niko ne bi rekao da je pita u pitanju,već neki kolač.
Moji je obožavaju i mogu da pojedu pun pleh za tili čas,pa se ne retko dešava da moram da je pravim dva puta u jednom danu.
Ako volite pite,isprobajte ovaj recept,sigurna sam da će vam se dopasti.

2 коментара: