Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 10. новембар 2016.

Top 10 Avon proizvoda iz tekućeg kataloga 16/2016

Avon je jedan od najpoznatijih kozmetičkih brendova kada je reč o kataloškoj prodaji kozmetike.
Mislim da svaka žena uživa u prelistavanju kataloga i da prosto niko ne može da odoli a da ne poruči nešto,posebno kada je reč o prazničnom katalogu.
Sve je šareno,blistavo i prosto mami,bar mene.

Ovim katalogom Avon nas polako,ali sigurno uvodi u vreme praznika i Nove godine.
Sve je šareno i naznačava njihov dolazak,pa tako su i svi proizvodi u nekoj prazničnoj euforiji sniženja,setova,ukrasnih pakovanja.
Ono što mi je u samom startu privuklo pažnju bile su dve novogodišnje kupke.



Očarale su me na prvi pogled. Jedna je Irvas kupka sa mirisom šljive i vanile,dok je druga Deda Mraz kupka sa mirisom jabuke i vanile. Ja volim i jedan i drugi miris,tako da ne mogu da se odlučim koju bih uzela,pa će se najverovatnije obe naći u mojoj korpi. Ono što je još bitno je da i ove kupke mogu da koriste deca starija od 3 godine,pa i moj Vasa spada u tu grupu. Cena je 199din za 250ml.

Kao što sam na početku i rekla,u ovom katalogu ima veliki izbor setova,a ja sam se opredelila na ovaj set u vidu šminke.


Set sadrži kuglice za bronzani ten,maskaru i ukrasnu kesu.Kuglice možete da izaberete u tri nijanse.
Iz iskustva znam da su ove kuglice jako dobre,a pojedinačna cena im je negde oko 800din,tako da je ovaj set više nego povoljan.Cena seta je 899 din.

Tu je još jedan set,ovoga puta za negu tela.


Za neverovatnih 269 din dobijate gel za tuširanje i lasion za telo.
Morate priznati da za ove pare nemate ni gde da kupite ovakav set. U ponudi je više vrsta,ali ja bih se odlučila za set sa orhidejom i borovnicom.

Sem šminke i kozmetike,Avon ima veliki izbor parfema. Za svačiji ukus,a i džep.
Moj izbor je pao na ovaj set.


Ovaj parfem prelepo miriše i imam želju da ga jednog dana kupim. Cena mu je malo veća,ali vredi svaku paru.U setu se dobija parfem,mini miris i lasion za telo po ceni od 2190din.Sve to se dobija upakovano u ukrasnu kutiju,tako da može poslužiti kao poklon kojem niko neće ostati ravnodušan.Takođe,postoji i muška varijanta koja od prvog mirisa baca na pod.

Još jedna proizvod po kojem je Avon poznat su sigurno i četvorobojne senke za oči,odnosno palete.


U ovom katalogu su na sniženju,pa ih možete kupiti za 549 din. Veliki nijansi koje se lako kombinuju i jako su kvalitetne,pa vam preporučujem da svakako bacite pogled.

Još jedna proizvod koji će nam sigurno ulepšati hladne dane,a i večeri.



Haljina sa motvima irvasa. Na slici mi izgleda jako mekano i toplo,idealno za hladne večeri i toplu čokoladu.

Još nešto što mi je zapalo za oko je i ova XXL krema za ruke


Videla sam je kod drugarice i ogromna je. Sa sigurnošću mogu da tvrdim da može da bude godišnja zaliha,a pritom prelepo miriše.

I za kraj,imam još jednu preporuku.
Kako je ovaj katalog u znaku black friday sale, na poslednjim stranama kataloga ima par proizvoda koje možete kupiti kao kombinaciju. Jedan za 429 din,a drugi za 559.


Ja sam odabrala ruževe,ali pored njih imate još i lakove za nokte,sjaj za usne,olovke i sve to možete kombinovati. Svakako vredi pažnje.

Ovo su bili moji top 10 proizvoda i ja bih sve poručila,ali mi je budžet ograničen,tako da ću vam u nekom od narednih postova pokazati šta sam to i uzela.Unapred se radujem novogodišnjem katalogu,to mi je omiljeni  kataloga u toku godine,jer uvek bude super stvarčica,a i sniženja.

A za kraj,volela bih da mi kažete,da li vi koristite Avon kozmetiku i da li će se neki od ovih proizvoda naći i u vašoj korpi?

3 коментара:

  1. Koristim dosta Avonovih proizvoda i generalno sam zadovoljna. Odavno nisam ništa poručivala pa su mi ovi proizvodi nepoznati, naravno obožavam naturals i care liniju, čini mi se da je kremica stara nju sam koristila samo je bila u manjem pakovanju i mnogo mi se dopala. Čekam poslednji novogodišnji katalog koji mi isprazni novčanik 😀 ali bude jako povoljnih setova

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljivi proizvodi nas ocekuju! Veliki sam ljubitelj avona i ne sumnjam da cu proci ovog meseca bez da narucim nesto iz kataloga! Odlicna selekcija, ja svakog meseca upotpunjujem svoju kolekciju avon lakova i senki ovim proizvodima! Jedino sto iskreno ne gotivim od Avona jesu ruzevi, iz razloga sto su oni perfektno vitaminski, a ja nisam ljubitelj istih, vec suvoparnih, i mat, ali sve u svemu, ostali proizvodi su mi uvek imponovali!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши