Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 23. новембар 2016.

New in #1

Drage moje,nije me bilo nekoliko dan. Umor i obaveze mi nisu dozvolile da se posvetim blogu na onaj način koji sam ja želela i nadam se da ću u narednom periodu to ispraviti.
U proteklih nekoliko dana sam kupila,a i dobila dosta stvarčica i odlučila sam da vam u ovom postu to i pokažem,tako da će ovo biti post o novitetima.


U Lilly drogerijama je bila akcija,da uz kupljena tri Multiactiv proizvoda,najjeftiniji dobijate za dinar. Ja sam tu akciju iskoristila.


Kupila sam dve balans kreme od badema i nevena, kao i micelarnu vodu. Balans krema je namenjena za ovaj prelazni period kada je koža sklona isušivanju. Moja koža lica je ovom periodu jako suva. Zatezanje,suvi pečati,sve to me je jako nerviralo i na Multiactiv fb stranici sam saznala za ovu kremu. A kako se do sada nisam susretala sa Multiactiv kozmetikom,ovo je super prilika da se bolje upoznamo.
Zatim,na poklon sam dobila dva proizvoda za negu problematične kože.


Oba proizvoda su iz Avona,a kako moja koža nije problematična ostaviću ih za veliki novogodišnji giweavay koji pripremam,zato pssssstttt.
Takođe,u novitetima se našao i jedan Maybelline tečni mat ruž za usne.




Ukoliko me pratite od početka,znate da ovo nije boja koju bih ja nosila,tako da će ovaj ruž obradovati jednu od vas.
Noviteti ne bi bili noviteti kada se među njima ne bi našao i neki proizvod iz Farmasija.
Znate da volim maske za lice,a ova maska je jako hvaljena.


Poručila sam je u novembarskom katalogu za samo 95 dinara. Maska je ooogromna i verujem da ću teško uspeti da je potrošim. Nisam je još uvek probala,tako da ću vam utiske naknadno javiti.
Za vikend sam bila u Valjevu,a zaboravila sam da ponesem labelo za usne. Imala sam dve opcije,da kupim novo ili da dozvolim da me vetar uništi. Izabrala sam prvu opciju i u lokalnoj prodavnici kupila dva Labella,odnosno 1+1 gratis.


Uvek sam od Labella birala ono šumsko voće što ostavllja blagu boju,a kako ga u prodavnici nije bilo uzela sam ova dva. Pre par godina sam probala classic Labello i nisam bila zadovoljna,ali mi je ovoga puta bilo sasvim korektno.
Takođe,u Valjevu sam planirala da kupim i par stvarčica iz Ingrid asortimana,a na njihovom sajtu sam videla da ih baš u Valjevu ima i jako sam se radovala. Kada sam došla u navedenu parfimeriju i tražila Ingrid proizvode,prodavačica me je bledo gledala i rekla kako nikad je nisu ni imali. Baš sam se razočarala. Potražiću ih još u Šabcu,a ako ih ni tamo ne nađem,ne preostaje mi ništa drugo,osim da ih poručim sa online.

To bi bilo to od prvih noviteta,a ja vas pitam,šta ste to vi kupili u prethodnom periodu i da li ste koristili neki od ovih proizvoda?

8 коментара:

  1. Jako zanimljivi proizvodi.S a vecinom sam se i sama susrela takod a tvrdim da ce ti zaista koristiti. Odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Baš do sta proizvoda. Dobar ulov :)
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    Pratim

    ОдговориИзбриши
  3. Awesome products! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  4. Bas me zanimaju ove Multiaktiv kremice i Farmasi maska posto su oni cruelty free :) Pisi utiske :) Ja se danas ponovih Make up revolution proizvodima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pišem uskoro utiske. :) Nisam probala ništa od Make up revolution proizvoda,ali sam čula da imaju jako dobre palete senki.

      Избриши
    2. Senke, bronzere i highlightere :) Cekam post o kremicama i maskici :) :) :)

      Избриши
  5. Ja volim Maybelline tečni mat ruž za usne imam ih dva komada super su mi, lepi noviteti :).

    ОдговориИзбриши