Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 26. новембар 2016.

Multiactiv Natural hranljiva krema Balance 24h

Nega lica je najvažniji segment lepote i sva čula moraju biti usresređena na nju. Džaba nam sva šminka ako lice nije negovano i lepo bez nje.
Moja koža lica je mešovita,sa masnom T zonom.Nikada nisam imala problema sa bubuljicama,osim u PMS.
Ove jeseni moje lice je postalo jako suvo. Zatezanje,perutanje,suvi pečati sve to me je jako nerviralo i moje lice nije podnosilo ništa od šminke. Da li je na to uticalo hladno vreme i vetar ili nepravilan rad štitne žlezde,stvarno ne znam,ali znam da sam pod hitno morala da preduzmem nešto.
Malo sam pretraživala internet i naletela sam na fb stranicu Multiactiv kozmetike. Tamo sam videla da imaju jako hvaljene proizvode,između ostalog,kreme za lice. Baš u tom periodu,bila je i akcija u Lilly-u da uz kupljena tri Multiactiv proizvoda,najjeftiniji dobijate za dinar.Kako nisam probala ništa od Multiactiv kozmetike,ovo je bila odlična prilika da to i promenim i kao što znate ja sam  akciju iskoristila i u ovom postu ste mogli da vidite šta sam to kupila,a danas vam pretstavljam Multiactiv Natural hranljivu kremu Balance 24h.




Pre nego što pređemo na kremu,upoznala bih vas sa Multiactiv kozmetikom.

MULTIACTIV kozmetika objedinjuje proizvode za negu kože lica i tela. Na tržište je lansirana 1997. godine i tada je počela izgradnja robne marke koja je danas sinonim za kvalitetne proizvode, koji predstavljaju skladan spoj vitamina, biljnih ekstrakata, prirodnih ulja i visokokvalitetne podloge. Proizvodnja MULTIACTIV kozmetike bazirana je na vrhunskoj tehnologiji, kvalitetnim sirovinama poznatih svetskih dobavljača i pažljivo odabranim aktivnim komponentama.

MULTIACTIV kozmetika se proizvodi u preduzeću YUCO-HEMIJA DOO. Sedište preduzeća i proizvodni pogoni nalaze se u Vojvodini, u Bačkom Jarku, 60 km od Beograda. 


Kao što možete videti,Multiactiv je domaći brend čiji proizvodi ne sadrže paraben i baziraju se na prirodnim sastojcima.
 Na osnovu informacija na zvaničnom sajtu,odlučila sam da izaberem ovu kremu,jer je namenjena suvoj koži,kao i ovom toplo-hladnom vremenu kada naša koža zahteva više nege.

Hranljiva krema Balance 24h intenzivno hrani i hidrira kožu čineći je glatkom i mekom. Namenjena je nezi svih tipova kože, posebno suve i dehidrirane.Obogaćena je uljem badema, uljem nevena, Shea buterom i Vitaminom E. Upotrebom kreme koži se obezbeđuje elastičnosti i svežina. Ne sadrži paraben i boje. (izvor)

Natural hranljiva krema Balance 24h dolazi u pakovanju 50ml.Samo pakovanje je smešteno u kartonsku kutiju obloženom celofanom i na ta način smo sigurni da nečiji nemirni prsti nisu bili u njoj.
Samo pakovanje izgleda jako luksuzno i skupoceno.


Plastična teglica sa srebrnom trakom i belim poklopcom odiše elegancijom.
Ono što sam prvo primetila osim pakovanja je blag i nežan miris,a kako je ova krema obogaćena uljima badema i nevena od tuda i taj miris.

 Ulje badema učvršćuje strukturu kože, povećava njenu prirodnu zaštitu od štetnih uticaja okoline i prekomernog gubitka vlažnosti.
Ulje nevena smiruje i regeneriše kožu.
Shea buter sadrži vitamine A i E, alantoin i biljne masnoće, koje delotvorno hrane kožu i čine je glatkom i hidriranom.
Vitamin E, kao snažan antioksidans ublažava bore i sitne linije na koži, pospešuje obnavljanje ćelija i metabolizam kiseonika u ćelijama.

Sastav: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cyclomethicone, Calendula Officinalis, Shea Butter, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Isopropyl Myristate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Prunus Amygdalus Dulcis, Stearic Acid, Palmitoyl Proline, Magnesium Palmitoyl Glutamate, Sodium Palmitoyl Sarcosinate, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Syualane, Polysorbate 60, Parfum, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum.

Kada je tekstura u pitanju,ona je jako kremasta,lako se razmazuje i veoma malo kreme je potrebno kako bi namazali celo lice.



Ovu kremu koristim već dve nedelje i jako sam zadovoljna. Moje lice je dosta svežije,elastičnije i jako hidrirano. Ono što je najvažnije,nema više suvih pečata i osećaja zatezanja. Koža veoma brzo upija kremu i ne ostavlja trag. Njen blag miris mi prija i stvarno je veliko uživanje koristiti je.
Koristim je ujutru i uveče i jako malo sam je potrošila.Takođe,kremu koristim u kombinaciji sa Multiactiv micelarnom vodom i o njoj ćete imati priliku da čitate. Ispunula je sva moja očekivanja i u narednom periodu ću se posvetiti Multiactiv kozmetici za koju mislim da treba da ima svoje mesto na našim kozmetičkim policama.Cena krema je 360din.
Ova krema spada u Natural kategoriju i osim nje imate još i Natural Hidratantna krema Anti-Stress 24h kao i Natural Hidratantna krema Freshness 24h.
Pored toga,Multiactiv kozmetika ima još jako puno dobrih proizvoda na koje svakako treba obratiti pažnju.
Multiactiv proizvode možete pronaći u Lilly drogerijama,a više informacija možete dobiti na njihovom facebook i instagram profilu,kao i na zvaničnom sajtu www.multiactiv.rs




*****Da li i vi imate problema sa kožom lica i da li ste probali nešto iz Multiactiv asortimana?****

3 коментара: