Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 28. новембар 2016.

Farmasi Peel off maska za lice od limete

Kao što znate,već duže vreme testiram Farmasi kozmetku. Volim da isprobavam nove stvari i što se tiče Farmasi kozmetike,uglavnom sam birala šminku,ali ovoga puta sam uradila suprotno i iz  kataloga poručila peel off masku za lice.
Kako je trenutnii katalog u znaku velikih sniženja,ovu masku možete dobiti za samo 95 dinara. To nikako nisam mogla da propustim,s'obzirom da nisam probala peel off maske,a i cena je zaista jako mala. Masku sam testirala tako da vam je i u današnjem postu pretstavljam.



Peel off maska koja omogućava dubinsko čišćenje i sprečava pojavu mitisera. Sa razvijenom formulom omogućava hidrataciju kože. Pomaže u pročišćavanju zatvorenih pora. Naneti na lice, izbegavati predeo oko očiju i sačekati 20-30 min.Vitamin E i glicerin dodatno hidratizuje kožu i sprečava isušivanje.(izvor)

Maska dolazi u tubi od 175ml. Na poklopcu stoji zaštitna traka kao znak da nije otvarana,što se meni jako sviđa.Maska je ogromna,ali s'obzirom da se nanosi u debljem sloju,ipak neće trajati do večnosti.
Kada se otvori,oseti se jak miris limete koji se tokom celog tržanja maske na licu oseća.
Glavni sastojci su upravo limeta koja hidrira kožu,voda,glicerin kao i vitamin E.


Kada je maska stigla,ostala sam zapanjena količinom,jer uopšte nisam obratila pažnju na militražu. Prva misao mi je bila,ko će ovo potrošiti,jer ne volim ogromne proizvode,brzo mi dosade i znaju dugooo da traju.
Onda sam se malo bolje informisala i posle prvog korišćenja sve mi je bilo jasno.
Maska je providne,gelaste teksture i imam osećaj da se razvlači,ne mnogo,ali primetno.
Bila sam jako skeptična pri korišćenju,jer do sada nisam koristila pell off maske za lice i po malo me je brinulo to skidanje. 
Naravno,maska može i da se klasično ispere,jer u kontaktu sa vodom postaje tečna,ali onda efekat nije isti.
Za nanošenje maske na lice,potrebna je veća količina proizvoda,jer se nanosi u debljem sloju,a pri tom se i lakše skida. Pri stavljanju maske,oseća se jak miris limete,kao i efekat hlađenja. Kako se maska suši oseća se i blago zatezanje.
Na raznim blogovima,pročitala sam su devojek da pri korišćenju ove maske,imali iritaciju očiju,odnosno oči su im suzile baš zbog limete.
Ja to nisam primetila,jer zaista nemam osetljive oči,a i masku nisam nanosila oko očiju i u predelu kose,jer taj teo lica je najosetljiviji i zna da pri uklanjanju maske bude bolno.
Maska se na licu drži od 20 do 30min,ja je uglavnom držim 25min.
Maska se uklanja guljenjem,kao kada se guli koža posle sunčanja. Zaista jako lako i jednostavno.
Posle korišćenja nisam primetila neki wau efekat po pitanju mitisera,jer nemam problema sa njima,ali sam primetila da je lice dosta svežije i jako hidrirano. Čak posle nje nisam imala osećaj zatezanja.

Finalni utisak za ovu masku,je pozitivan. Za male pare dobijate masku koja vraća svežinu i lepo hidrira,a sam peel off efekat daje neku čar spa danu.
Ukoliko imate svoju madam Farmasi iskoristite priliku i probajte ovu masku koja je još uvek na sniženju od samo 95 din,verujte mi da se nećete pokajati,osim ako niste ljubite limete. Ja nemam problema sa mirisima,pa sve dolazi u obzir.


****Da li ste probali peel off maske za lice,koja je vaš favorit? Šta bi ste mi preporučili da probam iz ove kategorije maski za lice?****

    


3 коментара:

  1. Iskrena da budem, ja ne koristim maske za lice, a u slucaju da mi dodje da isprobam neku,to bude prirodna i naturalna. Sa ovom se do sad nisam susrela ali mi izgleda jako dobro i korisno

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam masku, ekstra je!
    Jeste da se osjeti miris limete, ali mi to nije smetalo vec prijalo. Maska predobro hidratizira lice i veoma sam zadovoljna sa njom! 😁

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajna ...Dobila sam je danas od prijateljice.Koza divna,hidratizirana i svjeza

    ОдговориИзбриши