Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 25. децембар 2016.

INGRID Beauty Balm Tonirana krema

Ponovo sam bila u potrazi za BB kremom koja će mi pružiti prirodan izgled,a opet prikriti sitne nedostatke.
U parfimeriji su mi ponudili BB kremu od brenda Ingrid.
Kako nisam probala ništa od Ingrid kozmetike,a čula sam samo reči hvale,bez imalo razmišljanja sam je kupila.


Krema dolazi u crnom pakovanju od 30ml.
Dostupna je u tri nijanse: 01,02 i 03.
Moja je najsvetlija,odnosno u nijansi 01.


Beauty Balm tonirana krema je multifunkcionalna tonirana krema za lice nove generacije.Osvežava lice i daje potrebnu vlažnost,eleiminišući tragove umora. Idealno ujednačava ten.Pigmenti koje sadrži skrivaju najsitnije nepravilnosti kože kao i crvenilo.Sadrži i UV filter koji štiti kožu od štetnog uticaja sunčevog zračenja.Krema se takođe nezavisno može koristiti kao klasičan tečni puder.(Izvor)





Ovu toniranu kremu koristim već duže vreme i jako sam zadovolja sa njom.
Kako sam jedan period,svaki dan nosila puder,  sada mi dodje kao idealan odmor za kožu,a opet mi da prirodan ten bez nepravilnosti.
Jako se lepo razmazuje i ne ostavlja fleke.


Ono što mi se još dopada,kada je ova krema u pitanju je to što mogu da je nosim samostalnu,a tako i radim.
Nanesem je na lice,stavim malo rumenila,maskaru,labelo i spremna sam za izlazak.
Takođe,ne isušuje kožu,već je hidrira što za moju kožu odlično jer je postala jako suva.
Traje po 6-7h na licu,što je po meni sasvim dovoljno za jednu BB kremu.
Pakovanje je ne zauzima mnogo mesta u neseseru i možete je nositi svuda sa sobom.
Cena ove BB kreme je 370din.
Ukoliko tražite nešto za svaki dan,a da vam prikrije sitne nedostatke i tragove umora,a pri tom da je povoljno ova BB krema je idelana. Na njihovom sajtu kozmetikaiparfemi.rs možete pronaći spisak prodavnici u kojima možete pronaći ostali Ingrid proizvode,kao i ovu BB kremu koju vam preporučujem da probate.

****Da li koristite BB kreme za lice i da li ste probali nešto od Ingrid kozmetike?****

2 коментара:

  1. I ja sam htela da koristim BB kremu ove lice i nikako ali nikako da potrošim Revlonov Colorstay puder, ima da mi traje do proleća pošto mi je jedna pumpica dovoljno, haos :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni super dodje kada zurim i samo je nanesem na lice za čas ili kada mi ne treba neka velika prekrivenost već neki prirodan izgled,tada mi dobro dođe. Inače u ostalim slučajevima koristim puder.

      Избриши