Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 13. децембар 2016.

Bez alata nema zanata - SWOON četkice

Pre par dana,u Lilly-u sam kupila SWOON make up četkice. O ovim četkicama sam čitala dosta recenzija,više pozitivnih nego negativnih,moram priznati. Na kupovinu sam se odlučila jer su na prvi pogled izgledale jako primamljive,počev od cene pa do dizajna,a zatim što mi je bila potrebna po jedna četkica za tečni puder i rumenilo.


SWOON četkice su od skoro u Lilly drogerijama i za njima vlada prava pomama.
 Jako lepog dizajna privlače pogleda svake devojke koja obraća pažnju na način šminkanja. Svaka četkica se nalazi u roze futroli koja je idelana ukoliko svoju četkicu nosite na put. Izrađene su od sintetičke dlake,skroz bele boje,samo su vrhovi nežno roze.
Ja sam kupila po jednu četkicu za tečni puder i jednu za rumenilo.



SWOON četka za tečni puder je na prvi dodir jako nežna,a tako se ponaša i na prvi dodir sa vašim licem.
Ne kupi i ne upija previše proizvoda,već ga lepo i ravnomerno raspoređuje proizvod po koži.
Što se tiče pranja,prala sam je prvo beby šamponom,ali to pranje nije bilo uspešno,jer su se i dalje poznavali tragovi pudera,jednostavno četkica nije bila tako bela kao pri kupovini,ali sam negde pročitala da ove četkice možemo prati Ferijem i ja sam to isprobala. Četkicu sam oprala sa Ferijem i moram priznati da zaista radi,tragovi pudera su nestali i dlake četkice su postale bele i lepe.
Planiram da kupim još jednu ovakvu četkicu jer mislim da bi bila odlična za nanošenje maske na lice.


Cena ove četke je oko 280dinara.

Četku za rumenilo imam već par godina i prilikom poslednjeg pranja skroz se uništila,tako da joj je već bilo došlo vreme za zamenu, pa sam kupila i jednu četku za rumenilo.



Ova četka je namenjena za konturisanje i nanošenje rumenila. Ja je koristim samo za rumenilo. Kako je koso sečena,po meni je idelana za nanošenje rumenila. Istog dizajna i  boje je kao i njene koleginice,jako mekana i nežna.
Ne kupi previše proizvoda što je za mene super,jer bolje da par puta prođem sa rumenilom,nego da jednim potezom izgledam kao klovn.



Jako lepo stoji u ruci i lako se rukuje sa njom.
Takođe,na isti način je perem kao i četku za tečni puder,posle pranja je kao nova,brzo se suši i prilikom pranja ne otpadaju dlačice.
Cena ove četke je oko 350 dinara.

Jako sam zadovoljna sa ovim četkama i planiram da kupim još neku,sigurno još jednu za tečni puder ali da je koristim za masku za lice i možda neku za nanošenje i blendanje senki.

****Da li ste koristili neku četku iz SWOON asortimana,da li ste zadovoljne?****

3 коментара:

  1. Dobro kažeš, i meni se čini da bi ta četka za tečni bila odlična i za nanošenje maske za lice. Nisam sigurna koliko je dobro prati četkice Ferijem, možda bolje da probaš neki drugi sapun. Planiram da uzmem neku četkicu, najverovatnije onu za blendanje senki - za početak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš ću probati neki sapun,to za deterdžent za sudove i pranje četkica sam pročitala na jednom blogu i isprobala. Probaj slobodno ove četkice,nećeš se pokajati.

      Избриши
  2. Do sada sam citala dosta recenzija na temu ovih cetkica pa mi je drago da se susretnem i sa tvojim misljenjem o njima. Planiram ih kupiti ali ipak moram razmisliti jos gde bih im ja nasla primenu. Sve u svemu, odlicanpost, uzivala sam ucitanju ove odlicne recenzije.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши