Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 3. април 2017.

Stevan Still kolor šampon

Zdravo drage moje!
Kao što sam i obećala,danas vam pišem kakve sam to promene napravila kada je moja kosa u pitanju.


Moja kosa ima jako masan koren i suve krajeve,trenutno koristim L'Oreal Elseve kolekciju koja je namenjena baš za kosu koja je kao moja i još malo,kada steknem utiske,pisaću vam o njoj.
U prošlosti sam jako često menjala frizure,od jako duge kose pa sve do kratke muške frizure.Sreća,pa se i toliko ne pamtim taj ekstremni čin preomene. :) 
Bilo je tu i viskog paža,raven kose,kratkih šiški pa sve do nekog stepenastog šisanja. Moram priznati,da kosa ošišana na stepenasto mi nekako najbolje stoji.
A što se tiče boje kose,e tu nekako nisam mnogo eksperimentisala. Moja kosa je tamno braon i uvek sam želela da probam nešto novo,tj. da preomenim boju ali nikako se nisam mogla odlučiti na taj korak.
Još u srednjoj školi,probala sam Stevan Still kolor šampon u broju 100 i bila sam oduševljena.
To je neka prirodna crna boja kosa,što znači da je za jednu nijansu tamnija od moje boje kose.
Poenta ovog kolor šampona je u tome što on ne oštećuje kosu u tolikoj meri kao klasična farba,a i nema izrastka već se prilikom svakog pranja po malo ispira.
Pre par dana sam se ponovo vratila ovom kolor šamponu i ujedno ću vas malo bolje upoznati sa njim.
Stevan Still kolor šampon možete kupiti u Dm i Lilly,kao i u ostalim marketima po ceni od 200din.


Kao što sam rekla moja boja je u boji 100,a pored ove boje,u ponudi ima još 14 nijansi.
U pakovanju dobijate kremu za bojenje,razvijač boje sa ricinusovim uljem kao i rukavice.


Takođe,ovaj kolor šampon ne sadrži alkohol i paraben i u svom sastavu ima 7 biljaka koje neguju samo kosu.
  •  Ekstrakt kamilice koji deluje upalno
  • Ekstrakt koprive jača koren i sprečava opadanje kose
  • Ulje nevena sprečava dehidrataciju,kao i pucanje i kidanje
  • Ricinusovo ulje koje čini dlaku čvrstom i elastičnom
  • Aloe vera deluje umirujuće na kožu glave
  • Čičkovo ulje hrani koren i oporavlja oštećenu kosu
  • Ulje katariona potstiče rast kose  
Pre korišćenja boje moja kosa je izgledala ovako:
A nakon upotrebe Stevan Still kolor šampona:

Meni se jako dopada kako izgleda,a pri tom kosa nije izgubila svoju prirodnu draž,niti je ovaj kolor šampon i malo oštetio.
A i sviđa mi se to što kod ovog kolor šampona nema izrastka,veće se samim pranjem boja ravnomerno ispira.
Ja sam kosu prala već par puta i sama boja se malo isprala tako da je deluje veoma prirodno.
Jako sam zadovoljna ovim kolor šamponom i iz tog razloga sam mu se ponovo vratila. Možda i probam neku drugu nijansu,a dok se ne odlučim na taj korak,probaću sprejeve za farbanje koji imaju u našim drogerijama,a kod kojih boja spada posle prvog pranja.

***Da li vi volite da eksperimentišete kada je boja kose i frizura u pitanju?****

10 коментара:

  1. Odlično pokriva i sede.Odabrala sam ga jer ne sadrži amonijak,nije agresivan prema kosi i koži glave.Koristim čokoladno zlatnu 732,deluje skroz prirodno.

    ОдговориИзбриши
  2. Ivana draga, napokon tebe i tvojih fotografija! Predivna sii! Prethodna boja je bila jako zanimljiva, ali ova ti znatno i daleko bolje stoji! Ovaj kolor sampon mi izgleda jako interesatnno i koristno. Bitno je to sto ne steti kosi, previse! Odlicna recenzija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Imas prelepu kosu :) jako je lepa boja :) ja obozavam da eksperimentisem sa kosom i koristila sam njihove kolor sampone i jako sam zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista imas predivnu kosu! Odlican post :*

    ОдговориИзбриши
  5. Posle koliko dana smem da se prefarbam ponovo kolor samponom?

    ОдговориИзбриши