Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 22. април 2017.

Catrice mini haul

Ćao drage moje!
Ukoliko me pratite na instagramu ( klik klik) ili na fb stranici bloga (klik klik) mogli ste da vidite da sam pre nekoliko dana bila u Valjevu i da sam tada posetila DM i da sam tamo konačno pronašla Catrice proizvode.
Kao što znate,oni još uvek nisu stigli u Šabac,pa je to i jedni razlog zbog čeka ih do sada nisam probala.
Zapravo,ja sam želela prvo da probam njihov HD puder,ali kako se on nije dobro pokazao na suvoj koži,odustala sam od kupovine. Imala sam u planu da kupim njihov korektor,čuvenu tečnu kamuflažu, a matt paleta senki se sasvim slučajno našla u mojoj korpi.



The Modern Matt paleta senke je nešto što je relativno skoro Catrice izbacio na tržište. Izrađena je od plastike,po meni ne kvalitetne plastike,jer je pakovanje svake palete koje je bilo na rafu bilo izgrebano i to joj je jedina mana. U pakovanju dobijate 9 senki,od kojih jedna (light) za posvetljivanje,dok je jedna nijansa (sculpt) kontur nijansa.







Ostale nijanse su ,matt nijanse,odlične za svaki dan. Što je i jedini razlog zašto sam je kupila. Trebala mi je jedna paletica za svaki dan,a ova paleta je pravi izbor. Ostale palete koje imam su mahom šimeraste palete.
Što se tiče pigmentacije,senke su sasvim ok pigmentovane. Malo se truse,ali to meni ne pretstavlja neku veliku manu. Kada je trajnost u pitanju,trajaće vam nekih 5-6h što je za matt paletu koja košta nekih 650din super.



Moje omiljene nijanse su 2 i 3 po redu i jako lepo izgledaju kada se koriste zajedno.
Pored ove palete,Catrice je izbacio još 3 palete,pa svakako kada budete u prilici bacite oko na njih,jer su vredne pažnje.
Sledeće što sam uzela je Catrice korektor,tečna kamuflaža o kojoj bukvalno bruji ceo internet.


Ova tečna kamuflaža je ispunila u potpunosti moja očekivanja. Odlična je za posvetljivanje,za prekrivanje. Lako se bledna. Ima precizan aplikator koji omogućuje lako nanošenje.Moj je u nijansi 10 porcellain.

Sve u svemu čista desetka! Make up-u daje drugačiji izgleda sa čime sam ja prezadovoljna. Sve pohvale za ovaj proizvod.Čim budem ponovo otišla u Valjevo,kupiću još jedan,da ga imam u zalihama. :)

Kako se do sada nisam srela sa Catrice proizvodima,moj prvi utisak je zaista fenomenalan. Jako povoljan brend sličan Essence sa jako kvalitetnim proizvodima. Zaista vredan naše pažnje.


****Da li ste probali nešto od Catrice? Kakvi su vaši utisci?****

4 коментара:

  1. Kamuflaza je odlicna, obozavam je :) ova paleta izgleda prelepo, boje su bas lepe i nosive <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  2. Hehe i kod mene u novitetima ce biti kamuflaza :D divna je

    ОдговориИзбриши
  3. Ne bih ovo nikako nazvala malim haulom jer su ovi proizvodi fenomenalnI!Obozavam Catrice kozmetiku, tako da sam se obradovala ovom postu! Sjajna recenzija, odlicno si nam predstavila proizvode, sigurna sam da ce ti odlicno korisititi.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Ova dva proizvoda su mi na wish listi, pratim te :D Pogledaj moj blog ako želiš i zaprati me ako ti se svidi :* svetlepotebyandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши