Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 10. април 2017.

Farmasi Velvet Matte Liquid Lipstick

Ćao devojke!
Za danas sam vam pripremila recenziju Farmasi matte tečnog ruža u broju 101,feel beige.


Ukoliko me pratite,znate da već duže vreme koristim Farmasi kozmetiku i da volim da isprobavam nove proizvode,a ovaj tečni ruž je jedan od njih.
Koristim ga već skoro mesec dana i mislim da je sada pravi trenutak da podelim svoje utiske sa vama.
Ovaj tečni ruž dolazi u standardnom pakovanju od 4ml.

Ja obožavam ovakve nude nijanse i sasvim vam je jasno zašto sam se odlučila za njega.
Pored ove nijanse,Farmasi je izbacio još 5 novih nijansi i u prošlom katalogu bili su 535dinara,ali mislim da su sada 550 din što i nije velika razlika.
Ima jako lep i precizan aplikator i uz njega je baš lako  naneti ruž.


Ovaj tečni mat ruž ima jako lep miris,veoma slatkast što mi se dopada.
Tekstura samog ruža je matte i za nijansu se sporije suši u odnosu na standardne tečne ruževe. Ali kada se osuši,možete biti u potpunosti sigurne da se neće maći sa usana. Pored toga,skoro ga i ne osećate na usnama.



Što se tiče trajnosti,uz jelo i piće trajače nekih 4-5h  što je po meni sasvim dovoljno za jedan matte tečni ruž.
Kada se skida,skida se ravnomerno,tako da nećete imati one ružne fleke na usnama.
Jako sam zadovoljna ovim tečnim matte ružem za usne,idelana nijansa za svaki dan,za svaki make up.Tekstura,miris,sama pigmentacija je za samu desetku što je veliki plus za Farmasi kozmetiku.
I na kraju,pokazaću vam kako ovaj tečni ruž izgleda na mojim usnama.


Imam u planu da nabavim još neke nijanse,a o tome ću vas naknadno obavestiti.




****Da li ste probale Farmasi matte tečne ruževe za usne,kako ste zadovoljne?*****

6 коментара: