Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 20. април 2017.

The Versatile Blogger Award

Drage moje,nominovana sam od strane Irene sa bloga Lepojkica i mama i ovom prilikom se jako zahvaljujem na  nanominaciji.

Kako bih ispunila izazov,potrebno je da odgovorim na par stavki:
  • napišem 7 činjenica o sebi
  • nominujem najviše 15 blogo koleginica i obavestim ih o nominaciji
  • da se zahvalim devojci koja me je nominovala
  • da objavim sliku u tekstu kao i pravila
Ja volim da čitam tag postovi kao i izazove,pa mi je ovaj izazov dobro došao i odgovor na njega mi nije pretstavljao problem.
Kada se radi o 7 činjenica o sebi one su sledeće:
  1. Po zanimanju sam geometar,ali se tim ne bavim. Po meni,totalno promašena profesija,kao i 50% profesija u našoj zemlji.
  2. Mama sam jednog dečaka Vasilija i nadam se da će uskoro dobiti batu ili seku :)
  3. Obožavam kozmetiku,šminku,modu. Ali isto tako imam neki limit koji bi izdvojila za njih.
  4. Slobodno vreme provodim u čitanju blogo tekstova kao i u gledanju videa na yt
  5. Najviše me nervira laž 
  6. Veoma sam istrajna u nekim stvarima,a jedna od njih je i ta da sam više od dva meseca na dijeti i  ne konzumiram sokove i beli hleb. 
  7. Jako sam tvrdoglava pa često znam da idem glavom kroz zid


Što se nominaciji moji blogo koleginica,nominujem:
Ovo bi bio moj odgovor na ovu nominaciju. Nadam se da vam se dopadaju ovih 7 činjenica o meni i volela bih da mi napišete par činjenica o sebi.

3 коментара:

  1. Ivana draga, pre svega, ogromno hvala na nominaciji, zaista ce mi biti cast da napisem post na ovu temu! Ti si ga predivno odradila, zaista mi je bilo jako interesantno da citam, i saznam nesto novo o tebi! Interesantne cinjenice o tebi! Pretpostavljala sam da si mama ali sam se obradovala cinjenici da si mama jednog decaka! Zaista predivno!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши