Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 13. април 2017.

Noviteti od Woow Sapuna + iznenadjenje

Ćao devojke!
Za danas sam vam pripremila novitete od Woow sapuna,kao i malo iznenađenje koje se krije na kraju teksta.


Ako me pratite na fb stranici bloga,mogli ste da vidite da sam dobila paketić sa novitetima od Woow sapuna,kao i šta se u njemu nalazi. Kako sam ja već te proizvode isprobala,danas vam prenosim svoje utiske.
U paketiću koji sam dobila od Stane,našla su se dva proizvoda,piling za telo i mlečna kupka.
Prvi proizvod koji sam isprobala,bila je upravo mlečna kupka. Dolazi u pakovanju,koje  podseća na so za kupanje.


Kao što i sam naziv kupke kaže ' Milk Bath',ona je na bazi mleka i ova koju sam ja dobila je od jagode,a pored ove,u ponudi je i mlečna kupka od vanile za koji mislim da je idealna za zimu.
Sastav:
  •  So iz Sredozemnog mora
  • Gorke soli
  • Himalajska so
  • Mleko u prahu
  • Bademovo ulje
Korsti se tako što sadržaj kesice saspete u kadu koja je prethodno napunjena vodom i priredite svom telu pravi spa ugodjaj.
Pored toga što svi Stanini proizvodi izgledaju zaista Woow,miris je ono što obara sa nogu. Ova mlečna kupka miriše na najfiniju mlečnu čokoladu. Toliko dobro miriše,da poželim da je pojedem.
Kada sam je nasula u kadu,prvo što se desilo je to da se kupka istopila i da je obojila vodu u neku žutu boju. Miris je i dalje bio prisutan. Nema pene što pokazuje da u svom sastavu nema hemije.
Kada sam je isprobala,prethodno sam imala naporan dan i ona me je toliko opustila,da vam ja to ne mogu opisati. Tih 15 min kojih sam uživala u njoj pružila mi je pravi spa ugodjaj da sam ja oduševljena.
Mislim da je idelana za leto,kao i za opuštanje. Mir i raj za naše telo.
Cena ove kupke za dve kesice je 150 dinara i u svakoj dobijate po 30g proizvoda.

Sledeće što se našlo u paketiću,bio je jedan piling za telo.




WooW buter za telo - Svojim jedinstvenim mirisom ovaj buter stvara osećaj ugodnosti i može se koristiti za sve tipove kože. Posebno se preporučuje za suvu kožu. Miris se dugo zadržva na koži. Kada mažete ovaj buter budite sigurni da vam parfem uopšte nije potreban, uvek ćete mirisati lepo i sveže. (Izvor)

Kao što znate,ja sam već imala prilike da probam piling sapune,ali mi ovaj piling mi je definitivni favorit.
Dolazi u pakovanju od 150g i moj je sa divljom jagodom. Pored ovog pilinga,u ponudi je i piling sa papajom,kapucinom,planinskom svežinom,limetom,okean fresh,breskvom kao i sa medom i mlekom.
Što se tiče sastava,sastav je kokosovo ulje, bademovo ulje, vitamin E, prirodne boje, kozmetički mirisi, šećer. Kao što možete i sami primetiti,u pitanju su sve prirodni proizvodi.
Ovaj piling je roze boje,i ima malo krupnije čestice. Jako miriše na jagodu i taj miris se zadržava na telu.
Bukvalno,imam utisak da sam jagode izmiksala,dodala šećer i kokosovo ulje i sa tim uradila piling. Eto,ovaj piling je upravo takav.


Jako dobro ispilinguje telo,nije grub i kada ga isperete,na koži ostaje veoma uljani osećaj,baš zbog kokosovog i bademovog ulja.
Ono što me je oduševilo i zbog čega je ovaj piling moj definitivni favorit je  to što je idealan za suvu kožu i posle njega je koža tako mekana i hidrirana da vam uopšte nije potrebna krema za telo.
Ja na telu imam jako suve delove koji su skloni perutanju i obavezno posle tuširanja moram da nanosim kremu ili lasion,ali posle ovog pilinga ti suvi delovi su bili jako mekani,bez trunke crvenila ili perutanja.
Cena ovog pilinga za 150g je 300din.
Ako je i vaša koža upravo ovakva,ovaj piling će biti kao stvoren za vas,a i ako nije,preporučila bih vam da probate ove proizvode,jer će vaša koža biti zahvalna na korišćenju proizvoda na prirodnoj bazi.
Sve ove proizvode,kao i mnoge druge,možete pronaći na fb stranici Woow Sapuni.

I za kraj,za vas imam jedno malo iznenađenje,a to je da smo vam Stana i ja smo vam pripremile poklončiće.
A to je da će jedna od vas dobiti ovaj piling,kao i jedan sapun.

Da bi ste učestvovali potrebno je da ispunite sledeća pravila:
  1. Lajkujete fb stranicu Woow sapuni
  2. Lajkujete fb stranicu bloga
  3. Ispod ove slike na fb stranici tagujete najmanje tri prijateljice
  4. Podelite sliku pod opcijim *javno*
  5. Prijavite se kao čitalac bloga,plavo dugmence sa desne strane bloga ( Ovaj korak nije obavezan,ali je poželjan)
Nagrađivanje će trajati do 27.04.2016. do kraja dana. Ptt troškove plaćam ja,vaše je samo da preuzmete poklončić. Ovo nagrađivanje važi za teritoriju Srbije,ali ukoliko niste iz Srbije,a imate ovde nekoga ko može da vam preuzme,možete učestvovati.
U planu imam i  internacionalno nagrađivanje,tako da će tada imati svi šanse da budu dobitnici.
To bi bilo to,nadam se da vam se pokloni sviđaju i srećno!


7 коментара:

  1. Super proizvodi. Isprobala sam slican piling drugog proizvodjaca koji me takodje odusevio efektom koji ostavlja nakon koriscenja.Proizvode si lepo opisala da sam mogla citajuci da osetim miris proizvoda.

    ОдговориИзбриши
  2. Super izgledaju ovi proizdvodi, definitivno cu probati nesto kada budem mogla :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ ❤
    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala njihovu kozmetiku :) obozavam miris jagode, tako da mi je piling bas zanimljiv :D odlican post, kao i uvek <3
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo najbolje sve cisto jako original meka i svila blistava celo telo (y) ♥♥♥

    ОдговориИзбриши