Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 7. септембар 2016.

Palmolive Strawberry Touch,Chocolate Passion i Vanilla Pleasure

Pre izvesnog vremena brend Palmolive je na tržište izbacio nove gelove za tuširanje,Strawberry Touch,Chocolate Passion i Vanilla Pleasure,odnosno gelove za tuširanje sa čokoladom,jagodom i vanilom.


Palmolive je brend koji može da se pohvali izuzetno kavalitetnim gelovima za tuširanje i slobodno mogu da kažam,da veoma lako mogu da idu rame uz rame sa gelovima za tuširanje iz kompanije Dove.
Obožavam gelove za tuširanje i na polici uvek njih imam najviše.
Muž često zna da kaže kada kupim neki novi,da imam 20 gelova i šta će mi još taj jedan.Dobro,nemam baš 20,ali volim da ih imam,da budu uredno složeni na polici i čekaju svoj red na korišćenje.
Kada je reč o Palmolive gelovima za tuširanje,ova tri o kojima vam danas pričam,nisam kupila zajedno,već nekako uvek je u lokalnu radnju dolazila samo jedna vrsta i tako da sam čekala da dođe sledeći kako bih ih isprobala,stekla utisak i napisala vam grupnu recenziju.
Gelovi za tuširanje dolaze u jako lepom pakovanju koje savršeno staje u ruku.
Pakovanje je napravljeno od malo mekanije plastike i svaku mirisnu notu odlikuje boja po čemu se i pakovanja razlikuju.Svako pakovanje sadrži 250ml gela za tuširanje.
Prvi gel za tuširanje koji sam kupila je bio Chocolate Passion,odnosno gel za tuširanje od čokolade.


Ono što odlikuje ovaj gel za tuširanje je njegov neodoljiv miris.
Kada otvorite pokolopac i osetite miris teško da ćete ostati ravnodušni. Miriše kao prava čokolada,kao da ste upravo tog momenta istopili najkvalitetniju mlečnu čokoladu i nasuli je u bočicu.
Kada se tuširam sa ovim gelom imam osećaj kao da se kupam u čokoladnom mleku.
Posle njegovog tuširanja koža neodoljivo miriše na čokoladu,što mi se jako sviđa.

Sledeći gel za tuširanje koji sam kupila bio je Vanilla Pleasure,odnosno gel za tuširanje od vanile.


Ovaj gel za tuširanje odlikuje njegova nežno krem boja koja nam jasno govori da se radi o vanili.
Miris takođe neodoljivo podseća na vanilu,ali malo jaču vanilu,što meni iskreno ne smeta.
Takođe prilikom njegovog korišćenja nemate osećaj da se kupate gelom za tuširanje od vanile,već kao da se kupate u samom pudingu od vanile što je za mene čarobno,jer kao što znate obožavam vanilu.

I na kraju,poslednji gel za tuširanje iz ove kolekcije koji sam kupila bio je Strawberry Touch,odnosno gel za tuširanje od jagode.


Ako mene pitate,ovo je kao da se kupate u voćnom jogurtu od jagode. Jagoda pod tušem,kupatilo miriše na jagodu,vi mirišete na jagodu,jagoda svuda oko nas-to bi za mene bio opis ovog gela za tuširanje.
Preovladava miris jagode,tako da ukoliko volite voćne mirise ovo je prava stvar za vas.

Ovi gelovi za tuširanje lako se doziraju.





Jako su kremasti i da bi postigli podpuni ugođaj potrebna vam je jako mala količina gela.
Meni se jako sviđaju i pored Dove gelova za tuširanje,ova kolekcija mi je podpuni favorit.
Kao što znate,obožavam vanilu i sve što je od vanile,ali ovoga puta moram priznati da mi je chocolate Passion favorit i potpuno sam oduševljena sa njim.


                                    ****Da li ste ih i vi probali? Koji je vaš favorit?****

1 коментар:

  1. Divna recenzija,draga!♥Super blog!Uclanila sam se,ako zelis uzvrati:
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши