Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 3. септембар 2016.

Pitanja i odgovori-Tag

Na facebook stranici bloga pitala sam vas šta bi ste sledeće želeli da čitate na blogu i vi ste izabrali da to bude tag post,tako da ću danas odgovoriti na tag koji se meni učinio interesantnim. Nadam se da će vas dopasti. Pa da krenemo.


1. Blog koji te je u poslednje vreme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?
Kapege-obožavam taj blog. Fotografije su divne,teme jako zanimljive. Ima sve kvalitete odličnog bloga.




2. Film koji te je baš izuo iz cipela?
Ne sećam se filma,jer u zadnje vreme jako slabo gledam filmove. Uglavnom zaspim pre prvih reklama. :D

3. Svađalica ili mirotvorac?
Mirotvorac. Nisam tip koji voli da se svađa.

4.Maskara ili rumenilo?
Maskara. Ne bih mogla da zamislim svoj make up bez nje.


5. Da možeš na jedan dan, bila bi…
bila bi profesionalni šminker. Divim se ljudima koji znaju jako dobro da našminkaju druge i velika mi je želja da jednog dana završim kurs šminkanja.







6. Šta ti diže kosu na glavi?
Nepravda!Alergična sam na nepravdu. Mislim da bi nam život mogao biti mnogo bolji kada bi je manje bilo.


7. Party girl ili kućna muva?
Kućna muva-sam naziv je dosadan,ali itekako možemo da se zabavimo i bez izlaska u neki klub.

8. Casual ili fancy?
Casual. Volim opušten izgled,farmerke,svedene modele bez jakih boja.

9. Da imaš vremeplov gde bi otišla, u prošlost ili budućnost?
Prošlost. Izmenila bih neke stvari koje bi mi popravile sadašnjost a i budućnost.

10. Preparativa ili dekorativa?
Preparativa. Volim i dekorativu naravno,ali nekako sam bliža preparativi. Da bi devojke bila lepa,ona mora biti i negovana.

To bi bilo to što se tiče mojih odgovora na ovaj tag. Neću nikoga posebno tagovati,ali ću pozvati sve koji su raspoloženi,da urade ovaj tag.

Нема коментара:

Постави коментар