Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 29. септембар 2016.

Maybelline Affinitone tečni puder

Danas ću vam predstaviti jedan tečni puder za koji smatram da je nepravedno zapostavljen,a po meni slobodno može da se svrsta u kategoriju najboljih pudera.
Radi se o Maybelline Affinitone tečnom puderu.


Jako malo tekstova sam pročitala o ovom puderu i baš sam se iznenadila,jer je jako dobar.
Koristim ga već par godina i nekako uvek mu se vraćam.
Puder dolazi u 6 nijansi,a moja boja je broj 18 natural rose.


Obogaćen je prirodnim pigmentima i vitaminom E koji štiti kožu od nepovoljnih spoljašnjih uticaja.


Lagane je i ugodne teksture.
Hidrira kožu istovremeno joj dopuštajući da diše.
Besprekorno prekriva nesavršenosti kože prilagođavajući se tonu vaše kože,a ja ću vam na kraju teksta pokazati kako moje lice izgleda sa i bez ovog pudera.
Jako se lako razmazuje i što je najbitnije,ne stvara efekat maske.
Dolazi u bočici od 30ml,nema dozer,pa dok se ne naviknete,može se desiti da izađe pudera više nego što vam je potrebno.



 Prekriva sve nepravilnosti na licu,od bubuljica pa do mojih pegica.
Na narednim fotografijama,videćete kako moje lice izgleda pre i posle ovog pudera.

                                                       Bez pudera

                                                             
                                                                    Sa puderom

Meni se jako sviđa i uvek kada želim dobru pokrivenost,uzimam njega.
Ovaj puder možete pronaći u Lilly i Dm drogerijama po ceni od 720 dinara,ali sada u Lilly drogerijama ima akcija gde ovaj puder možete kupiti za neverovatnih 519 dinara i zaista je velika šteta ne iskoristiti ovu akciju.

****Da li ste koristili ovaj puder i kakvi su vađi utisci?****

2 коментара:

  1. I ja sam isto pisala recenziju o njemu. Najprakticniji je i pruza ono sto neki mnogo skuplji ne mogu. Pozdrav. :)
    Nevena sa Dolce vita con N.S.

    ОдговориИзбриши