Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 5. јун 2018.

Elizavecca Witch Piggy Hell-Pore EGF Special Ample

Ćao, dragi moji!
Danas vam pretstavljam prvi proizvod koji se našao u paketu koji sam dobila od korejskog brenda Elizavecca.
Ukoliko pratite poznatu yt scenu, onda znate koliko je korejska kozmetika poznata.
Opšte je poznato da su njihove devojke najnegovanije žene na svetu i da su njihovi proizvodi na široko poznati. Kod nas su pojedini korejski brendovi dostupni u Sephori, kao i na pojedinim sajtovima kao što su Iherb, Ibay i drugi.
Do sada nisam probala njihovu kozmetiku, ali kako sam slušala samo pozitivne utiske odmah sam prihvatila ponudu o saradnji.
Poslali su mi par proizvoda koje ste mogli da vidite ovde i danas vam prenosim utiske o njihovim ampulama, odnosno serumu za lice.

Hi, my dear!Today I present to you the first product that came in the package I got from the Korean brand Elizavecca.If you follow the famous yt scene, then you know how much Korean cosmetics are known.It is widely known that their girls are the most beautiful women in the world and that their products are widely known. With us, some Korean brands are available in Sephora, as well as on certain sites such as Iherb, Ibay and others.So far I have not tried their cosmetics, but as I listened only to positive impressions, I immediately accepted the offer of cooperation.I sent a couple of products that you could see here and today I'm giving you impressions of their ampoules, or serum for face.



Elizavecca je brend koji pored samog kvaliteta proizvoda, dosta ulaže i u dizajn pakovanja. Svi proizvodi izgledaju jako lepo i dolaze u papirnim kutijama. Na svakom proizvodu možete videti aplikaciju praseta, tako da pretpostavljam da im je to zaštitni znak.


Elizavecca is a brand that, besides the quality of products, invests a lot in packaging design. All products look very nice and come in paper boxes. You can see the pig app on each product, so I assume it's a trademark.







Elizavecca Witch Piggy Hell-Pore EGF Special Ample dolazi u staklenoj bočici od 50ml i dozira se uz pomoć gumene pipetice.

Elizabeth Witch Piggy Hell-Pore EGF Special Ample comes in a glass bottle of 50ml and is dosed with a rubber pumpkin.I get a lot of products, I'm used to the fact that our serums usually come in a 30ml pack.


Dobija se dosta proizvoda, navikla sam da kod nas serumi obično dolaze u pakovanju od 30ml.


Proizvodjač kaže da ovaj serum ima visoko hidratantni efekat, vraća koži elastičnost i vlažnost, jača kožnu barijeru. pomaže kod dehidratacije kože kada su drugi serumi slabi.
Za jednu upotrebu dovolje su dve do tri kapljice seruma.


The manufacturer says this serum has a high moisturizing effect, restores the skin's elasticity and humidity, strengthens the skin barrier. Helps to dehydrate the skin when other serums are weak.
Two to three drops of serum are allowed for one use.



Sama tekstura seruma je jako tečna, nalik vodi, ali kada ga nanesete na lice videćete da ima nečeg gelastog u sebi. Jako brzo se razmazuje i ostavlja blago lepljiv osećaj koji nakon nekog vremena nestane.

 The very texture of the serum is very liquid, like water, but when you apply it on the face you will see that it has something gelast in it. It quickly spreads and leaves a mildly sticky feeling that after a while disappears.


Jako me je zanimao ovaj proizvod, jer kao što znate, imam suvu kožu. Iz tog razloga odlučila sam prvo njega da isprobam. Koristila sam ga na isti način kao i klasične serume za lice. Uglavnom uveče, pre kreme za lice.
Prilikom prvog korišćenja, zbunio me je taj lepljiv osećaj, ali nakon nekog vremena koža ga je upila i taj osećaj je nestao. Nakon toga sam nanela noćnu kremu. Ujutru koža lica je bila veoma nahranjena i hidrirana. Imala sam osećaj da mi ništa nije više potrebno, pa čak ni dnevna krema. Zbog tog odličnog efekta, serum koristim samo uveče, jer smatram da mi nije potreban ujutru. Od kada ga koristim, lice mi nikada nije bilo u ovako dobrom stanju. Sada zaista razumem zašto je korejska kozmetika toliko hvaljena.
Pored dobrog efekta koji pruža mojoj koži, ono što sam još primetila je miris kako ovog seruma, tako i ostalih Elizavecca proizvoda. Miriše fenomenalno! Podseća me na neki luksuzni parfem i ovaj miris mogla bih večno da koristim. Nije jak, a nije sladak, nekako je nežan i prefinjen, zaista jako lep.

Jako mi se dopada ovaj serum i ispunjava sve što proizvodjač obećava. Odlično neguje i hidrira, zaista imam samo reči hvale. Možete ga poručiti ovde i stiže za oko 10 dana.

I was very interested in this product, because as you know, I have dry skin. For this reason, I decided to first try it out. I used it in the same way as classic face serums. Mostly evening, before the face cream.When I first used it, this sticky feeling got confused, but after a while the skin touched it and that feeling disappeared. After that, I made a night cream. In the morning, the facial skin was very nutritious and hydrated. I had the feeling that nothing was needed anymore and even a day cream. Because of this great effect, I use serum only in the evening, because I do not think I need it in the morning. Since I used it, my face has never been in such a good condition. Now I really understand why Korean cosmetics is so highly praised.In addition to the good effect that gives my skin, what I have noticed is the smell of both this serum and other Elizavecca products. It smells great! It reminds me of some luxurious perfume and I could use this scent forever. It's not strong, it's not cute, it's sort of gentle and refined, really nice.

I like this serum very much and fills everything that the manufacturer promises. Excellent nourishment and hydration, I really have only words of praise. You can order it here and arrive in about 10 days.



                                ****Da li ste probali korejsku kozmetiku?****


4 коментара:

  1. Odličan proizvod :) mnogo mi se dopada serum a imam mešovitu kožu :D definitivno odgvorara svim tipovima kože :) odlična recenzija <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ja čekam svoj paket,pa ću se usuditi da probam. :D
    Kažem usuditi,jer me je bilo "strah" od njihove kozmetike. :D :D
    Baš me interesuje kako ovaj serum deluje na mešovitu i masnu kožu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema razloga da te bude strah, mislim da imaju dobru kozmetiku.
      Irena sa bloga Lepojkica i mama je pisala i njihovim proizvodima, a ima mešovitu kožu, pa pogledaj. ❤

      Избриши