Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 13. јун 2018.

FARMASI BB Krema- Proizvod koji ćete obožavati tokom leta

Ćao, dragi moji!
Danas vam donosim recenziju jednog jako popularnog Farmasi proizvoda koji je sa velikim razlogom hvaljen među devojkama.
Kako nam dolaze topli dani, sve češće izbegavam teške pudere, a opet ne volim da koristim pudere koji su skoro pa ne vidljivi na licu.  Iz tog razloga tokom vrelih dana uvek se pre opredelim za CC kremu.
Međutim, pre nekog vremena probala sam Farmasi BB kremu i oduševila sam se.


Farmasi BB krema sadrži ulje makadamije, vitamin B3, ekstrakt zobi,  protein svile, kolagen i arganovo ulje.


Dolazi u tubici od 50ml i samo pakovanje je jednostavno, svetlo plave boje.






Kada odvrnete poklopac, videćete da proizvod ima zaštitnu foliju i to mi se jako dopada, jer je znak da niko pre mene nije otvarao proizvod.


Farmasi BB krema dolazi u dve nijanse, svetlijoj i tamnijoj. Ja sam se opredelila za svetliju nijansu, Light to Medium. Mislim da bi ova nijansa odgovarala svim devojkama koje imaju svetao ten.


Iako se radi o BB kremi, ona ima jako dobru prekrivnu moć koju možete nadograditi. Jako lako se blenda i stapa sa kožom. Veoma je lagane teksture, skoro pa i ne osećate da imate nešto na licu. Nakon nanošenja, koža dobije blistav i zdrav izgled. Ne ističe suve delove, ali ni ne masti kožu dodatno. Ima spf 15 što je jako bitno, posebno u letnjem periodu. Prijatnog je mirisa i ne iritira kožu.
Koristim je skoro pa svakodnevno poslednjih mesec dana i jako sam zadovoljna. Ne stvara mi osećaj težine na licu, a opet daje mi ujednačen i lep ten. Super se ponaša sa ostalim make up proizvodima i dovoljna je za postizanje prirodnog izgleda. Pored toga ima zaštitni faktor.
Mislim da je odlična zamena za pudere tokom toplih dana i da će biti jedna od mojih letnjih favorita.
Njena cena je oko 1200din, ali je često možete naći na akciji i poručiti za oko 400din.

*Ukoliko nemate Farmasi katalog, možete ga poručiti kod Tanja Harmonia. Takođe, kod Tanje se možete i učlaniti i poručivati po sniženim cenama.

        ***Da li ste probali Farmasi BB kremu? Da li koristite Farmasi proizvode?***

1 коментар: