Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 17. јун 2018.

Potrošeni proizvodi #1

Danas otvaramo novu rubriku na blogu, a to su potrošeni proizvodi. Mislim da je ovakav tip teksta jako dobar, jer prave utiske o nekim proizvodima steknemo tek onda kada ih potrošimo.
Nisam sigurna koliko često ću pisati tekstove o potrošenim proizvodima, ali sam sigurna da će biti po jedan na svaka 2 do 3 meseca.


Potrošila sam dosta proizvoda i to me jako raduje, jer često dobijem ili kupim nešto novo i onda proizvod koji sam već koristila  zapostavim. Sada se trudim da ga potrošim do kraja, pa da onda krenem sa korišćenjem novog.
Ovoga puta imam iz svake kategorije po nešto, pa da krenemo prvo od kose.

 

 PANTENE PRO-V aqua light šampon je moj omiljeni šampon za kosu. Odličan je za kosu koja se brzo masti. Produži mi pranje kose bar za jedan dan, a nakon njega kosa je jako mekana i svilenkasta. Ne kupujem ga često kako se sama vlas i koža glave ne bi zasitila, ali je uvek prvi na listi kada ne znam koji šampon da kupim. Milslim da košta oko 350din.


Kako su krenuli topli dani sve više pažnje posvećujem nezi lica i sve češće koristim maskice za lice. Znate da ih obožavam. Ovoga puta potrošila sam tri maske. Dve su korejskog brenda Elizavecca i o njima će biti kroz koji dan više u novom tekstu, tako da vam sada neću previše otkrivati. Treća maska je zlatna maska od MBeauty brenda.
  Ova maska namenjena je umornoj koži i možete je naći u DM drogerijama za oko 260din. Odlična je ukoliko želite da osvežite kožu. Jako je natopljena i drži se na licu oko 20min.


Što se tiče nege tela, tu imam dva proizvoda od brenda Balea. Jedan je gel za tuširanje od limuna i vanile, a drugi je pena za kupanje od kokosa. Gel za tuširanje mi se dopao, generalno Balea ima dobre gelove, dok sa penom nisam zadovoljna. Ne ostavlja miris kokosa na telu i imam osećaj da ništa ne radi.
Oriflame kremu za telo sam dobila od Jelene i trajala mi je prilično dugo. Lepo neguje kožu tela, ne ostavlja beli trag i koža je brzo upija.Pisala sam o njoj u ovom tekstu. U Oriflame katalogu možete pronaći jako lepe parfemisane kreme za telo, a veoma su povoljne.
Galafarm mleko za sunčanje koristila sam prethodnog leta i prezadovoljna sam. Nisam izgorela i dobila sam jako lepu boju. Nešto sporije se upija, ali to mu nije mana. Mislim da ću ga kupiti ponovo, jer je zaista odličan. Takođe, i o njemu sam vam pisala u ovom tekstu


Od šminke imam dve maskare i olovku za oči. Jedna maskara je potrošena, dok je druga tek otvorena, ali se nje rešavam. Potrošena maskara je Maybelline Lash Sensational maskara i ona je zaista odlična maskara. Daje odličan volumen, ne preslikava se i ima odličnu četkicu. Veliki sam fan Maybelline maskara, ali mislim da ovoga puta neću kupiti njihovu maskaru, jer želim da probam jednu od Golden Rosa.
MaxFactor maskara je nova maskara, ali se rešavam jer mi uopšte ne odgovara. Četkica je silikonska, ne daje mi ni dužinu, a ni volumen. Mogla bi da prođe za neki dnevni izgled, ali se jako kruni. To je i glavni razlog zašto se rešavam.
Oriflame olovku za oči imam već par godina i mislim da je vreme da ide u smeće. Skoro je potrošena. Još uvek je dostupna u katalogu, košta oko 250din i zaista je odlična. Ima odličnu pigmentaciju i trajaće vam jako dugo.


Za kraj imam lakove za nokte. Avon Gel Shine lakovi su odlični lakovi za nokte. Imam ih već dugo i skoro su mi svi pri kraju. Za nijansu ovog laka nisam sigurna, jer sam bacila kutiju u kojoj dolazi. Uglavnom, za koju god nijansu se odlučite, imate moje preporuke. Essence Gel lak je zaista odličan. Ova linija ima veliki izbor nijansi i često ih možete kupiti za 129din. Aura lak u broju 016 je potrošen do kraja. Kako je mali, dobar je za putovanja, tako da je skoro svuda sa mnom išao. Za kraj imam Golden Rose top coat, proizvod bez kojeg ne mogu da zamislim lakiranje noktiju. Skoro je pri kraju, ali sam ga upropastila tamnim lakovima. Kupila sam novi, mada želim i da probam matt verziju. Daje odličnu završnicu, produži trajnost laka i pomaže u brzom sušenju samog laka.

To bi bilo to što se tiče ove ture potrošenih proizvoda, nadam se da tekst nije bio predugačak. Pišite mi, da li ste koristili neki od ovih proizvoda?

2 коментара: