Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 22. јун 2018.

Elizavecca maske za lice

Ćao, dragi moji!
Nastavljamo priču o korejskom brendu Elizavecca i ovoga puta pokazaću vam tri sheet maske za lice.
Oduševljena sam njihovim serumom za lice o kojem sam vam pisala ovde i mislim da je ovaj brend i više nego vredan pažnje. Kada je reč o korejskoj kozmetici, pored mnogobrojnih seruma za lice, oni su jako poznati i po maskama za lice o kojima se jako puno priča.
U malom boxu koji sam dobila pre par meseci našle su se i tri sheet maske za lice.





Dve maske su iz kolekcije pod nazivom  Elizavecca Deep-power Ringer . U ovoj kolekciji dostupno je ukupno 10 maski za lice i jako su povoljne. Ovde možete pronaći celu kolekciju za samo 10$.
Maskice koje sam ja dobila su Red Ginseng Mask Pack Deep tower i Tea Tree Deep Power Pack Ringer mask.
Red Ginseng Mask Pack Deep tower je namenjana izbeljivanju lica, ishrani kože i vitalnosti.





Ova maskica je u vidu maramice, kao i ostale dve. Jako je natopljena tečnošću koja je poput gela. Jako lepo legne na lice i pored toga što je jako natopljena, ne curi. Nanosi se na čisto lice i drži 15 do 20min.
Ova maska je od šargarepe i ima jako čudan miris. Rekla bih, mediciniski. Veoma hladi lice, tako da mislim da bi bila odlična u toplim danima, posebno nakon izglaganja kože lica suncu. Kada skinete masku, ostaje dosta tečnosti na licu i tu tečnost je potrebno utapkati. Koža je ne upije odmah i ostaje blago lepljiv osećaj. Međutim, taj lepljiv osećaj nakon nekog vremena nestane i koža je dosta svežija.



Za razliku od ove maske, Tea Tree Deep Power Pack Ringer ima jako prijatan i osvežavajuć miris.



Ova maska je od limuna i namenjena je smirivanju kože, hidrataciji i ishrani.
Takođe je u vidu tanke maramice, drži se 15 do 20min i jako je natopljena. Jako osveži lice i hidrira što je primetno odmah nakon uklanjanja maramice.


Poslednja maskica je iz kolekcije Elizavecca Donkey Piggy Steam Cream.


 
 Ova maska je od magarećeg mleka i namenjena je hidrataciji i osvežavanju kože lica. Ona spada u jednu od najpopularnijih Elizavecca maski za lice.
Za razliku od prethodnih maski koje su natopljene gelom, ova maska je natopljena kremom. Drži se po istom principu, 15 do 20min i nakon toga se ukloni. Jako mi prijala, možda čak i više od prethodne dve.
Prijatnog je mirisa i pružila  je pravi spa ugođaj. Kako je umesto gela krema i ništa ne curi, ova maska slobodno može da spadne u red radnih maski, što znači da sa njom možete obavljati svakodnevne kućne aktivnosti.

Obožavam maske za lice i uvela sam ih u redovno korišćenje, ne svaki dan, ali svaki 2-3 dan i mom licu to jako odgovara. Pišite mi, da li vi koristite maske za lice? Da li ste probali korejsku kozmetiku?





4 коментара:

  1. Super post. Mogla bih probati neke od ovih maskica.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su skroz simpaticna njihova pakovanja. Volim maske ovog tipa, prakticnije su mi od onih koje se ispiraju...

    xbeautyplace.blogspot.com 🐞💄🍀

    ОдговориИзбриши
  3. Meni su ovo prve maske ,kako ti kažeš,u vidu maramice i pozitivno su me iznenadile,a za više informacija pročitaćeš kada objavim. ;) :*

    ОдговориИзбриши
  4. Probala sam ove maske i bas su super 😄. Pratim te pa ako hoces uzvrati 😄😄

    ОдговориИзбриши