Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 27. јун 2018.

Femisan A kapi

Femisan A je prirodna formula namenjena ženskoj populaciji. Odabrano lekovito bilje na prirodan način reguliše menstrualni ciklus i hormonski disbalans. Može se koristiti u prevenciji pojave cista i upala uro-genitalnog trakta. Pozitivno utiče na plodnost i očuvanje zdravlja žena u periodu od puberteta do menopauze.(IZVOR)


Već duže vreme želela sam da probam Femisan A kapi. Prvenstveno iz razloga što su na prirodnoj bazi što znači da ne mogu da odmognu već samo da pomognu. Pored toga, od uvek sam imala radovan ciklus na svaki 28 dani, međutim nakon porođaja to se promenilo. Ciklusi su dolazili 26-27-30-33 dan, što je meni bilo jako čudno jer sam navikla na redovne cikluse, bili su tačni u dan. Međutim, ginekolog je sve to prepisao stresu i porođaju. Pored toga, ciklusi su postali jako bolni i obilni. A da ne pominjem pms.Sve su to bili razlozi zbog kojih sam želela da probam Femisan A kapi, kapi koje su žene dosta hvalile.




Femisan A kapi su preparat na prirodnoj bazi, bez hormona i konzervansa.
Dolaze u plastičnoj bočici od 30ml. Koriste se pre jela dva do četri puta dnevno po 30 kapi. Preporučuje se korišćenje kapi 2 do 8 meseci, ali sa dvonedeljnim pauzama nakon 2 meseca.


 Ja sam popila jednu bočicu Femisan A kapi i pila sam ih dva puta dnevno pre jela. U početku bilo mi je malo teže da se naviknem, jer imaju malo čudan ukus. Podseća me na biljke, opisala bih kao hladan čaj, ali to je normalno obzirom na prirodu ovog preparata. Kako sam ih pila dva puta dnevno, trajale su mi oko 3 nedelje. Nakon ispijanja kapi, prvi ciklus je došao na 26 dan kao i obično. Trajao je standardnih 5 dana. Međutim, drugi ciklus je došao isto na 26 dana, ali simptomi pms su bili dosta slabiji i lakše sam ih podnela. Sam ciklus je nije bio toliko bolan što je bilo odlično, mogla sam da odahnem. To mi je bio znak da kapi deluju. Mislim da bih trebalo da ispijem još neku bočicu i da će mi se ciklus skroz regulisati. Ono što je još jedan efekat ovih kapi je to da one pospešuju plodnost i  ja se nadam da ću videti i taj efekat. :) U svakom slučaju, obavestiću vas.
Ove kapi možete koristiti od puberteta pa sve do menopauze. Ne preporučuju se trudnicama, doiljama i osobama mladjim od 16 godina. Možete ih pronaći u snabdevenim apotekama, a više informacija možete dobiti na sajtovima http://herbasvet.com/ http://femisan.info/ http://devi.rs/ i na blogu http://herbaroom.com/

                       ***Da li ste vi probali Femisan A kapi? Kakva su vaša iskustva?****


  

1 коментар:

  1. Drago mi je da imaju efekta i kod tebe :) pijem ih vec dugo i mogu samo reci hvale da kazem za ove kapi <3

    ОдговориИзбриши