Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 30. април 2018.

MR. BLACK Bubble maska za čišćenje lica

Ćao, dragi moji!
Kao veliki fan maski za lice danas vam pretstavljam nešto novo što do sada nisam viđala na našim prostorima. Uglavnom ovakve stvari bile su rezervisane za Koreju i na daleko poznatu korejsku kozmetiku.
U pitanju je MR. BLACK Bubble maska za čišćenje lica.

Omiljeno doba dana mu je noć jer tada se dešavaju čudesne stvari. Svoju crnu masku nosi vešto da bi zadržao misteriju koja ga okružuje. Iako mu ni mi nismo videli lice, poznajemo ga po magičnim očima koje sevaju iz crne maske i velikom srcu.
Doktorirao je na temu muško – ženskih odnosa, a specijalizirao sa radom „Šta moderne žene žele?”
Svoje fakultetske dane proveo je uveliko po spa centrima, otuda veština poznavanja svih tehnika ulepšavanja. Iskustvo ga je naučilo, a to je i njegov moto da je „svaka žena lepa, a da je negovana žena nešto izvanredno“.
Omiljena boja mu je crna, sa daškom bele jer sebe smatra klasikom i džentlmenom. Njegov dan počinje jakom, Robusta, kafom, a završava se u satenskim čaršavima beogradskih noći.
On je Mr Black. On je najmisteriozniji Beograđanin.(IZVOR)

MR. BLACK je brend za koji sam čula da ima veoma dobre pilinge, ali ih nisam probala, sve do pre nešto više od mesec dana kada sam dobila priliku da isprobam dva njihova proizvoda, od kojih je jedan upravo taj čuveni piling i maska koja je i više neko zanimljiva tako da vam danas donosim moje utiske o  MR. BLACK Bubble maska za čišćenje lica.

 Novitet u kozmetici koji je oduševio žene širom sveta je maska koja peni kada je nanesete na lice. Glavna karakteristika ovog preparata je oksigenacija, odnosno dovođenje kiseonika u kožu. Na taj način, ćelije se aktiviraju da što bolje apsorbuju kiseonik i ostale aktivne sastojke maske kroz tkiva. Posle 10 minuta na licu, preparat veoma zapeni a zahvaljujući delovanju aktivnih sastojaka, koža zablista i tragovi umora nestaju. Pored aktivnog kiseonika, preparat sadrži proteine placente, aktivni ugalj, glinu i druge elemente koji brzo vraćaju koži sjaj i svežinu, ten postaje baršunast, a koža svilenkasta.
Kompanija Mr.Black pravi pouzdanu masku sa pažljivo odabranim sastojcima. Glina Bubble maske ima izraženu moć da očisti nečistoće sa kože lica. Aktivni ugalj i proteini placente zajedno čiste pore u jednom koraku, nakon čega je vaša koža hidrirana i glatka i uz redovnu upotrebu postaje savršena.
(IZVOR)


Ova maska je sve samo nije obična, klasična maska za lice.
 Za početak dolazi u kartonskom pakovanju na kome se nalazi opis proizvoda, kao i sastav.

SASTAV: Water, Kaolin, Glycerin, Propylene glycol, Cetylstearyl alcohol, Hydrolyzed (pig) placental protein, Oat (AVENA SATIVA) β-glucan, Jojoba (SIMMONDSIA CHINENSIS) seed oil, Bisabolol, North American witch hazel (HAMAMELIS VIRGINIANA) extract, Cetyl phosphate, Potassium, Purslane (PORTULACA OLERACEA) extract, Carbomer, Triethanolamine, Sodium acrylate/acrylic acid copolymer Taurate, Methylisothiazolinone, Sodium hyaluronate, Disodium EDTA, Fragrance.

MR. BLACK Bubble maska za čišćenje lica smeštena je u plastičnu posudicu nalik pakovanju krema za lice.



U pakovanju dobija se ukupno 100g i to je dosta proizvoda, posebno ako uzmemo u obzir da se jako sporo troši. U sklopu nje dobija se i plastična špatulica za nanošenje maske, ali je ja nisam koristila.
Tekstura maske me podseća na puding jer je jako nežna i nekako želatinasta.


Lepota ove maske je u njenim mehurićima. Već posle par sekundi od nanošenja, ona počinje da peni. To izgleda veoma zanimljivo, a moram priznati i da golica. Jako je opuštajuće i definitvno se veoma razlikuje od klasičnih maski za lice. Nanosi se na lice u jako tankom sloju izbegavajući predeo oko očiju. Maska ne pravi nered, tako da sa njom možete da obavljate svakodnevne kućne obaveze.
Nakon 5 minuta, kada mehurići nestanu, masku je potrebno uz pomoć mlake vode 2 do 3 minuta masirati u kožu i nakon toga isprati.
Pri prvom korišćenju ove maske, mehurići su me jako golicali, ali već nakon sledećeg korišćenja, navikla sam se.

Kada masku isperem, koža je veoma čista i bukvalno škirpi kod prstima. Mislim da je to delo aktivnog uglja kojeg ova maska ima u svom sastavu.
Kako je moja koža lica jako suva i osetljiva, ovu masku nisam koristila češće od 2 do 3 puta mesečno i nije mi dodatno isušila i iziritirala kožu.
Mislim da bi se odlično ponašala kod osoba koje imaju masan tip kože.
Ono što mi se još dopada kod ove maske je njen miris koji nije napadan, već naprotiv, jako je prijatan, osvežavajući i u potpunosti SPA.
Defitnitvno je jako zanimljiv proizvod, nešto novo što može da se ubaci u rutinu nege lica.Ako ste ljubitelj maski za lice i želite da probate nešto novo, preporučila bih vam da to bude upravo ovaj proizvod.
Možete je pronaći i poručiti na oficijalnom MR. BLACK sajtu ovde, kao i u DM drogerijama.
Mislim da je sada na akciji i košta 999din, dok je puna cena 1490din.


*Pišite mi, da li ste probali MR. BLACK Bubble maska za čišćenje lica ili nešto drugo iz asortimana ovog brenda? Kako vam se dopada sam koncept ove maske za lice?*

4 коментара:

  1. Mnogo mi se dopadaju ovakve maske :) skroz ludo izgledaju na licu a odlicno ociste kozu <3

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada maska, iako je nisam nikako koristila. Mislim da je izuzetno dobra i da pomaže licu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam koristila ovu masku,Ali me opis bas odusevio,pa bih bas volela da probam.

    ОдговориИзбриши