Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 4. април 2018.

Summer on Rosegal

Na Kineskim sajtovima uveliko traje prodaja letnje odeće. Kupaći i rekviziti za plažu su na sve strane.
U tom duhu je bila i moja poslednja porudžbina sa sajta Rosegal. Poručila sam prave letnje stvari.

The sale of summer clothes is on the Chinese sites. Swimming and beach requisites are all around.
In this spirit was my last order from the Rosegal site. I've ordered real summer things.


                                                Halter Floral Push Up Bikini Set

Krenuću od najlepše stvaru u ovoj porudžbini, a to je kupaći. Ovo je najlepši kupaći koji sam do sada videla. Predivan model, nežna boja i materijal su savršeni. Cvetići koje ima čine ga još lepšim.  Baš mi se dopada, ali poručila sam ga u veličini L i mali mi je. Gornji deo bi i mogao da prodje, ali donji deo ne. Jako mi je krivo zbog toga, jer je savršen. Odgovarao bi nekome ko nosi M. Na sajtu je rasprodat, ali i dalje ima ogroman izbor modela.


 Starting from the nicest thing in this order, which is bathing. This is the most beautiful bath I've ever seen. Beautiful model, delicate color and material are perfect. The flowers he has make him even more beautiful. I like it very much, but I ordered it in size L and I'm small. The upper part could also penetrate, but the lower part would not. I'm very wrong about that, because it's perfect. He would answer someone who wears M. The site is sold out, but it still has a huge selection of models.



Pored kupaćeg, poručila sam i suknju.
In addition to the swimmer, I also ordered a skirt.

                                             Lace Panel Split High Waist Short Skirt 

Radi se o crnoj, kraćoj suknji. Ima deo sa čipkom koji ide na stranu. Sam materijal je tanji, pa mislim da će se sama suknja jako lepo kombinovati sa belom majicom i belim patikama.

It's a black, shorter skirt. It has a piece with a lace that goes to the side. The material itself is thinner, so I think the skirt itself will be very nice to combine with a white shirt and white sneakers.


Ovde se takođe našao i jedan sat.
He found himself here a clock.

                                          DUOYA XR1565-S Women Simple Leather Band Analog Quartz Wrist Watch


Klasičan crni sat. Jednostavan je i odličan za svaki dan. Već znate da sam sa ovog sajta poručivala satove i bila sam zadovoljna, pa tako i ovoga puta.

 A classic black watch. It's simple and great for every day. You already know that I've been sending clocks from this site and I was happy, so this time too.


Kako Vam se dopada moj izbor?
How do you like my choice?

2 коментара:

  1. Ajoj divan haul, odusevljina sam stvarima koje si porucila. Sigurna sam da ces uzviati noseci ih!

    ОдговориИзбриши
  2. zanimljiva suknja i uvijek nosiv sat
    badić nije moj tip, volim više bikini

    ОдговориИзбриши