Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 18. април 2018.

U susret proleću uz Golden Rose

Ćao, dragi moji!
Verujem da ste već svi upoznati sa Golden Rose kozmetikom i da ste probali bar neki od njihovih proizvoda. Uz njih sam počela da se šminkam i zato su mi jedan od najdražih brendova kada je make up u pitanju.
Povodom 8. marta od njih sam dobila jedan paketić i to ste mogli da vidite na instagramu kao i na fb stranici bloga. Danas ću vam preneti prve utiske o proizvodima koji su se našli u tom paketiću, a nekom od njih čitaćete i posebne recenzije.


U Golden Rose paketiću našlo se 4 proizvoda: 2u1 total cover tečni puder, lip butter i dva proizvoda iz najnovije Metals kolekcije, mettalic olovka za oči i mettalic shine lip gloss.

Pažnju svih je privukao tečni puder. Radi se o total cover 2u1 tečnom puderu koji je ujedno tečni puder i korektor u jednom proizvodu. Ima spf 15.


Ovaj tečni puder dolazi u plastičnom pakovanju od 30 ml i ima pumpicu.



Malo je gušće teksture, ali i pored toga nije težak na licu. Moj je u nijansi 07 natural.


Ova nijansa bi trebalo da odgovara svina koji imaju neutralan podton kože. Međutim, meni nije odgovarala, jer po malo vuče na narandzasto, topla je nijansa i zbog toga mi ne odgovara.


Dala sam ga kumi na čijem licu on izgleda fantastično. Kaže da nije težak na licu, lako se nanosi i odlično se stapa sa kožom. Izgleda jako prirodno na licu i veoma je dugotrajan. To su njeni utisci, a ja ću definitivno kupiti drugu nijansu. Mislim da je njegova cena negde oko 550din.

 Zatim, u paketiću je bio i lip butter.


  Zaista nisam probala ništa za negu od Golden Rosa i jako me je zanimao ovaj proizvod. Pakovanje me se jako dopalo. Podseća na Eos balzame za usne.


Miriše prelepo, na karamelu i kolačiće i podseća me na lizalice koje su pre par godina bile u prodaji. Jako lepo neguje usne, lagan je i sam oblik omogućava higijensko nanošenje. Mislim da će biti idealan za leto, jer ima spf 15. Kako je koži lica i tela potrebna spf zaštita, tako je potrebna i našim usnama.
Postoji više vrsta lip buttera, a moj je cookie.

Pored ova dva proizvoda, tu se našlo i dva proizvoda iz METALS kolekcije. Probala sam krejon za usne iz ove kolekcije i zaista sam se oduševila, a isti slučaj je i sa ova dva proizvoda.
Počeću prvo od olovke za oči.


Nisam veliki fan olovki za oči i zaista ih retko kada nosim, ali moram priznati da mi se ova olovka jako dopala.
Oblik je standardan kao i sve olovke za oči, lako se zarezuje i ne puca.


Moja olovka je u broju 02 i to je neka bakarna nijansa.


Jako je kremasta i možete je koristiti umesto aylajnera kao i u vodenoj liniji. Ima 1.6grama proizvoda.


Još jedan proizvod iz METALS linije je i metallic shine lip gloss. Ovo je sjaj za usne za koji mogu slobodno da kažem da je tečni ruž. Odlična je pigmentovan. Ne lepi se i veoma je dugotrajan. Neću vam puno sada pisati o njemu, jer planiram zasebnu recenziju koju ćete moći da čitate kroz nekoliko dana. Mislim da je i više nego vredan naše pažnje, posebno jer dosta nas zaobilazi proizvode na kojima piše lip gloss, a ovo je jedan odličan proizvod.




Pišite mi, da li ste probali neki od ovih proizvoda? Da li imate omiljeni Golden Rose proizvod?

1 коментар:

  1. Komentar za svaku preporuku. Sve sto me zanima. Nikada nisam kupovala njihov balzam ali sada nemam dileme😄

    ОдговориИзбриши